Jeg måtte altså også bare ud… Faldt så isøvn efter 1times tid, og vågnede her kl 7. Har lige taget en skraber, og kan sige.. Det var jeg slet ikke til !
Nå men den har taget noget M2, M15, og M1 samt en L af M74. Så Selv om jeg sov, ha den opført sig som en pæn lille computer og bedt monteringen om at fast holde det hele.
Der kokmmer et billede eller to lidt senere, skal nok lige over og sove videre.
Her er så 15stk RGBer af ngc6910. Ved ikke hvor nice den er, ville nok have godt af HA, der meget rød i det område. Og mine RGB er nok brændt ud nogen af stjernerne, så 450sek subs er nok for længe til RGB,så cut ned med 100sek. next time,,, Guiden var nu helle ikke det bedste, men tror jeg skal have leget med lidt indstillinger i soft og hard
Uha, jeg skal ikke… Kan altså ikke anbefale at sidde ud til kl 4 med 39 i feber Men ville jo gerne gøre det igen i aften, hvis det bliver klart… Hmm ender nok med skilsmisse så…
skilsmisse, tjaaa se på den lyse side, så kan du stå ude hver nat går nok ikke så galt du gammel… Jeg har fået hjule idag,, men PRISen MS ? hvor meget skal jeg overføre