WarpsDrive

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 12 måneder siden af gosky. This post has been viewed 199 times
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

ejstrupholm
      • Asteroid

Hej Alle
      Jeg er ved at samle intereserede til at foretage et fælles indkøb af WarpsDrives til LXD-75 (LXD-55) monteringer.

Ham der samler delene til WarpsDrives, er ved at indhente ordrer til en ny sending. Han bor i USA, og hvis vi kan lave en samlet ordre, kan vi sparer noget på forsendelsen.

Jeg har allerede foretaget modificeringen på min LXD-75, men nu har jeg købt en montering mere. Den skal også have opgraderingen.

Hvis der er nogen der vil være med til at foretage et fælles indkøb, så send mig en mail. Det vil være bindende. Jeg ved endnu ikke hvad det kommer til at koste, men jeg ved at det er pengene værd.

Instruktionen til at foretage opgraderingen, findes her.

http://www.weasner.com/lxd/techtips/WarpsDrive.pdf

Hvis der er interesse for det vil jeg gerne være med til at mødes og foretage opgraderingen i fællesskab. Mere om det senere hvis det bliver aktuetl

Send mig en mail hvis du vil være med.

Med venlig hilsen

Allan

gosky
      Deltager
        • Moon

Hej Allan,

Jeg vil gerne være med på et fællekøb. Jeg har en LXD-75, som jeg ikke bruger pga. backlash.
        Syntes det kunne være sjovt, at upgradere den 🙂
        Du kan betragte dette, som en bindende tilmeldning!

Min mail: netsat@gmail.com

/Johnny

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
      • Emnet 'WarpsDrive' er lukket for nye svar.