Vurdering: Fuji Meibo 25×150 binocular

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT Vurdering: Fuji Meibo 25×150 binocular

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 3 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 582 times
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Jens Christian
    Deltager
      • Asteroid

Hej alle,

Jeg ved ikke om det falder helt ved siden af, men jeg er blevet bedt om at hjælpe med at sælge en fin (og ikke mindst stor) kikkert af typen Fuji Meibo 25×150 binocular. Den er importeret direkte fra Japan i start 90’erne, og har ligget i sin originale kasse lige siden. Der medfølger originalt mount.

Jeg ved godt at det ikke er en decideret astro-kikkert, men man må kunne se lidt med den alligevel, hvis man peger den opad. Er der nogle idéer til hvor meget sådan en sag skal sælges for?

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Det er en rigtig fin kikkert, og den er nok ikke ringe til deep sky trods den begrænsede forstørrelse set i astronomisk sammenhæng.

Jeg fandt dette:

Outstanding 25 x 150 Fuji Meibo Marine Binoculars & Tripod Stand

mvh
        Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
      • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.