Visuel vs Tekst

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Visuel vs Tekst

• Dette emne har 5 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 4 måneder siden af Bjarne. This post has been viewed 516 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Bjarne
    Moderator
      • Super Nova

Her skrives en tekst α β γ

Her kan jeg godt skrive HTML kode. Men i en gammel tråd forsvandt teksten i Tekst tilstand.

Det virker måske kun, når jeg opretter et nyt emne?

jespersoholm4base
      Deltager
        • Asteroid

Kan du gentage forsøget og give en præcis beskrivelse af fænomenet? Så kan vi teste det rigtigt.
        Jeg prøver lige at skrive 10 særlige tegn:
        – – – – – – – – – –
        Ω ∆ π ∞ £ ∑ ß α β γ
        – – – – – – – – – –

jespersoholm4base
        Deltager
          • Asteroid

Ovenstående tegn er skrevet  i Tekst-fanen. Og det gik vist meget godt.

Bjarne
          Moderator
            • Super Nova

Problemet opstod i Svar til: Hvordan myrder man Lambda? Jeg ville skrive om en ny udvikling, hvor signifikansen for bestemmelsen af H<sub>0</sub> er faldet fra 3σ til 2.1σ efter inndragelse af nogle nye uafhængige målinger. Jeg kunne ikke se noget i text-tilstanden, hvorfor jeg måtte skrive sigma.

Sagen var den samme for lidt siden, men ved klik på Svar blev det pludseligt mulig! Hvordan editerer jeg et tidligere indlæg, hvis jeg opdager en stavefejl? Jeg mener, at jeg har gjort det i hvert fald en gang. Jeg ville gerne rette sigma til σ. Et indlæg kan måske kun rettes en gang?

Ah-ha. Jeg ser, at jeg har lov til at rette, men kun en enkelt gang, eller hvad?

Nej. Jeg kan stadig rette. Har det noget med tiden at gøre? Tryksværten bliver måske tør efter et stykke tid.

Bjarne
            Moderator
              • Super Nova

Hvorfor kan jeg ikke sende subscript og superscript. Mig bekendt er dette standard HTML.

Bjarne
              Moderator
                • Super Nova
              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Visuel vs Tekst' er lukket for nye svar.