Klik på Tittel for indlæg i stedet for forfatter på frontpage

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Klik på Tittel for indlæg i stedet for forfatter på frontpage

• Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 3 måneder siden af biberadm. This post has been viewed 321 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

stjernekigger
    Deltager
      • Asteroid

hej.

Er det muligt at få det ændret således at man fra forsiden kan klikke på titlen på et indlæg og så gå direkte til indlægget. Som det er nu kan man kun klikke på forfatteren og så kommer man ind på vedkommendes profil.

stjernekigger
      Deltager
        • Asteroid

Edit: Det er ikke fra forsiden at der er problem, men når man står på forum siden, og kan se alle subfora.

Frank Larsen
        Moderator
          • Super Nova

Tryk på “tiden” lige under navnet – det sender dig til det seneste indlæg/ændring.  Men det ville have været smart at det var titlen.

biberadm
          Admin
            • Main Sequence

Ja, det er ikke super-intuitivt, at man skal klikke på det lille datostempel for at komme til det, som nok er det vigtigste link. Jeg har tilføjet emne-titlen under tidsstemplet, men har desværre ikke pt fundet ud af at gøre den klikbar. Egentlig burde hele feltet nok bare være et link til det seneste, relevante indlæg. Det er et af de punkter, vi har på ønskelisten.

Dette er noget, jeg kan se, at udviklerne bag bbPress har diskuteret en del, og man er foreløbigt endt på denne løsning. Jeg tror, at grunden til at man holder fast i datoen er, at den har en forudsigelig længde, der gør den let at arbejde med, når man skal formattere disse informationer i forskellige kontekster. Men det vil kunne tilpasses og forbedres med en overskuelig indsats, vil jeg mene.

Dette er min nye signatur. xx

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Klik på Tittel for indlæg i stedet for forfatter på frontpage' er lukket for nye svar.