Vis dit astrofoto her

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Vis dit astrofoto her

• Dette emne har 19 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af jeppe. This post has been viewed 1320 times
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

I jeres banner, skal i da have fundet på en eller andet slogan (tilføjelse af ASTRO – FORUM) det er jo lidt tomt, evt. også et par scops, så man kan tydlige se hvad dette forums står for

rigo
      Deltager
        • Super Nova

Smart nok! så giver det kun en gruppe Thumbs%20Up

FORHANDLERNYT, KØB & SALG
        Sæt dit brugte udstyr til salg her, eller efterlys det du ønsker, og læs det nyeste nye fra forhandlere og distributører

jeppe
        Deltager
          • Super Giant

Hej Rigo,

Mand, det er svært at følge med i dit skrivetempo Pinch

Her er de nuværende 10 kategorier. Kan du ikke lige gøre det, at du retter dem til, så jeg ved helt præcist, hvad du mener? Så lover jeg, at jeg vil se velvilligt på dine ændringsforsl*g (men ikke at jeg vil følge dem):

FORUM NYT, IDÉER & PROBLEMER
          Generelt om Astro-Forum, vejledninger m.m. Er der et eller andet som driller på forummet? Forsl*g til nye funktioner m.m.

ER DU NYBEGYNDER?
          Forum for begyndere, hvor du bare kan spørge løs – alle spørgsmål er velkomne

TEKNIK – TELESKOPER & MONTERINGER
          Her kan du stille spørgsmål, der omhandler teleskoper og monteringer

TEKNIK – TILBEHØR
          Debat om okularer, binoviewere, filtre, adaptere, guidestyring, cams og den tilhørende software og hardware m.m.

VIS DINE ASTROFOTOS OG -TEGNINGER
          Vis os dine astrofotos eller -tegninger, bed om råd til at blive bedre, eller nøjes med at vise hvad du kan

VIS DIT UDSTYR
          Vis os din montering, dit teleskop, observatorium, dit nyerhvervede udstyr m.m.

ASTROTRÆF & KLUBSNAK
          Invitationer til træf, nyt fra klubber og foreninger, samt venner der mødes

GENEREL ASTRONOMI
          Snak og debat om al astronomi, rumfart, liv i rummet, stjernehimlen, astrobiologi og –fysik, visuelt, praktisk eller teoretisk

OFF TOPIC
          Snik og snak om løst og fast, der ikke nødvendigvis har noget med astronomi at gøre

FORHANDLERNYT, KØB & SALG
          Sæt dit brugte udstyr til salg her, eller efterlys det du ønsker, og læs det nyeste nye fra forhandlere og distributører

rigo
          Deltager
            • Super Nova

hehe Jeppe 🙂 den er tæt på Thumbs%20Up Kun den der LARS forslår, se den anden tråd. en tilføjelse VIS DINE ASTROFOTOS OG -TEGNINGER

http://www.rigorigo.dk2008-09-14 12:47:09

jeppe
            Deltager
              • Super Giant

Jeg tror, vi holder her Wink

Så kan vi altid tage det op til revision igen, når forum har kørt et stykke tid, så vi kan se, hvor debatten flyver rundt.
            Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
            • Emnet 'Vis dit astrofoto her' er lukket for nye svar.