Virtual Starparty – generalprøve

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Virtual Starparty – generalprøve

• Dette emne har 7 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år siden af Rudi. This post has been viewed 583 times
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Rudi
    Deltager
      • Neutron star

Er der nogen der har lyst til at deltage i et virtuelt starparty fredag 24/2? Det ser ud til at der bliver klart vejr de fleste steder i kongeriget.

Hvis du vil prøve kræves der ikke andet end at du har en Google+ konto.

Jeg har aldrig deltaget i et Google+ hangout før, så derfor vil jeg lave en lille general prøve i aften torsdag 23/2 kl 20:00 for lige at prøve hvordan det kan foregå.

Min motivation er, som jeg skrev i en anden tråd, at da vi jo alligevel sidder og nørkler med samme hobby/interesse samtidig, men spredt rundt i landet, så kunne det være hyggeligt at samles virtuelt. Samtidig kan man måske få et indblik i hvad andre sysler med og hvordan.

Der er ingen begrænsninger eller betingelser fra min side. Man behøver altså ikke at være igang med observationer, men gerne være med på en kikker.

Hvis du blot har et login her på forum, så send en PB med din e-mail, så inviterer jeg.

Så må vi se hvordan det kommer til at spænde af.

PS: Norge, Sverige, andre tidligere kolonier (incl Bornholm) er selvsagt også meget velkommen rudibr2017-02-23 15:54:33

/Rudi B. Rasmussen

astrojensen
      Deltager
        • Neutron star

Tak for indbydelsen, men den eneste observatør på Bornholm er visuel, så han kan ikke have Google+ kørende, mens han observerer…

Thomas, Bornholm

henrik.schneider
        Deltager
          • Nova

Lover ikke noget, men jeg kunne godt finde på at melde mig til. Regner med tidligst at være hjemme kl 2100, men hvis der er klart vejr kan jeg godt koble mig op ca. 2200-2300

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Foreløbigt er vi to, det skal nok blive hyggeligt

/Rudi B. Rasmussen

Rudi
            Deltager
              • Neutron star

Kom frisk, brug blot dette link:

https://hangouts.google.com/call/65kfybe7ordvphpgbi5b4olypme

/Rudi B. Rasmussen

lindhard
              Deltager
                • Super Nova

Nå, det virkede da fint. tak for snakken, alle.

Vi må prøve igen i morgen.

mvh
                Lars

henrik.schneider
                Deltager
                  • Nova

Ja det kunne faktisk godt blive godt – satser på vi ses imorgen.

Rudi
                  Deltager
                    • Neutron star

Tak for en fin general prøve, vi var helt oppe på fire deltagere en overgang, den ene helt oppe fra Norge endda.

Vi prøver igen i morgen aften, jeg smider et link her, så kan enhver deltage.

/Rudi B. Rasmussen

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  • Emnet 'Virtual Starparty – generalprøve' er lukket for nye svar.