Virkelig lavet dumt.

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Virkelig lavet dumt.

• Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 11 måneder siden af michael1987dk. This post has been viewed 239 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

michael1987dk
      • Main Sequence

Det er virkelig lavet dumt det oploadesystem her til billeder. Eller også er jeg bare dum.

Men uanset hvad jeg gør virker det ikke.

Jeg bruger jpg filer.

Teksten fra filen kommer med men kan ikke trykke på ok knappen til at få det oploadet.

Jeg kan ikke få lavet link til min Dropbox. Der siger den den ikke kan finde siden? What. Hvad sker der?

Og laver jeg et hyperlink kommer der bare nogen skide grønne firkanter op.

Kan jeg ikke gøre det fra min tablet? Eller skal det være fra min computer?

Mvh. Michael Michael1987dk2017-04-12 17:03:12

Lars Malmgren
      Deltager
        • Super Nova

Det de fleste gør her, er at uploade billedet til en eksternt sted, f.eks. Picasa, Dropbox eller lign.
        Nå du så skriver et indlæg, så bruger du blot den offentligt URL i feltet for “Billed Web-adresse” (øverst i højre side).

Så vidt jeg husker, så er vi kun tildelt ret begrænset plads til at uploade billeder her på astro-forum, så derfor er upload til et eksternt sted den bedste løsning.
        Så har du også fuld kontrol over billede-format, størrelse osv osv.

Lars Malmgren2017-04-12 17:27:05

Rudi
        Deltager
          • Neutron star

Jeg har også opgivet upload her. Det virker nogen gange og nogen gange ikke. Jeg gør også som Lars, uploader til mit eget site.

/Rudi B. Rasmussen

michael1987dk
            • Main Sequence

Ok Rudi. Det er heldigvis ikke mig som der er noget galt med så. Har lige prøvet på min computer. Der kunne den godt oploade. Mystisk. Haha. Jeg må prøve at rode videre med det når jeg har spist. Jeg er ikke det store computergeni så håber jeg finder ud af det på er tidspunkt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Virkelig lavet dumt.' er lukket for nye svar.