Vi mangler en sticky-funktion

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Vi mangler en sticky-funktion

• Dette emne har 4 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 4 måneder siden af thomas. This post has been viewed 382 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

thomas
      • Giant

Ville det ikke være smart med “sticky”-funktion. Altså at admin kan vælge at en tråd altid listes øverst i sin kategori.

Det kræver selfølgelig at admin holder disse opdaterede.

Jeg kan umiddelbart se to steder en sticky-tråd ville være god:

1. i ‘Forhandlernyt’ kunne vi godt have en sticky med links til diverse danske og udenlandske astro-webshops.

2. i ‘Træf og klubsnak’ ville det være smart med en sticky der fortalte/linkede til kommende offentlige arrangementer.

Thomas2008-10-25 17:00:46

jeppe
      Deltager
        • Super Giant

Hej Thomas,

Der er skam en “sticky post”-funktion i forum. Vi brugte den bl.a. i testudgaven af forum til en tråd, hvor vi samlede fejl i forum op. Men det er kun administratorerne, der kan gøre en tråd til sticky.

Dit forslag til sticky post 2 forstår jeg ikke helt. Kan du uddybe det?

thomas
          • Giant

Hej Jeppe

ideen var blot at lave en liste med fremtidige arrangementer som f.eks Præstø-træf, MAF eller diverse foredrag. Eller når flinke folk som Kent eller Rigo lægger sommerhus til en weekend med fælles observation.

Om den så lige skal ligge i ‘astrotræf og klubsnak’ er ikke så væsentligt.

Jeg håber det gav mere mening.

jeppe
          Deltager
            • Super Giant

Hej Thomas,

Så synes jeg da at det vil være mere oplagt at bruge kalenderen. Så kan alle se alle begivenhederne dér.

Rent praktisk skal man bare sætte en dato, når man opretter en tråd. det er det hele.

thomas
              • Giant

øhh kalenderen…… nåh dér.

Orv, den havde jeg slet ikke opdaget, den er smart.

Jo, mon ikke den kan bruges 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'Vi mangler en sticky-funktion' er lukket for nye svar.