Verifikation af nye medlemmer

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Verifikation af nye medlemmer

• Dette emne har 57 svar og 18 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 1 måned siden af jeppe. This post has been viewed 892 times
Viser 13 indlæg - 46 til 58 (af 58 i alt)
  • Forfatter

Bjørn Sandåker
    Deltager
      • Neutron star

Du trolder her nu, Jay. Vi har forstået at du er i mod forslaget og slik du holder på og gentager det samme om og om igen er trolderi. Lad nu være med det og respekter at denne tråden ikke er din. Tak for din forståelse.

Mvh,
      Bjørn

jay
        • Main Sequence

Bjørn T. Jønsson wrote: Du trolder her nu, Jay. Vi har forstået at du er i mod forslaget og slik du holder på og gentager det samme om og om igen er trolderi. Lad nu være med det og respekter at denne tråden ikke er din. Tak for din forståelse.

Efter min mening trolder du mig, og du bliver ved at gentage det samme igen og igen, og på trods af at jeg lige har forklaret dig andet, påstår du igen at jeg skriver for at vise at jeg selv er imod forslaget.

Du må acceptere mine meninger og det faktum at mange finder din afstemning misledende, isteddet for at forsøge at dreje det hele over på mig.

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Ok, nu har du gentaget hvad du mener. Er du så ferdig? Tak!

Mvh,
          Bjørn

jay
            • Main Sequence

Jeg deltager i tråden som alle andre. Er jeg enig eller uenig med nogen, eller har en mening, så vil jeg tilkendegive det. Gentager nogen sig, bliver mit svar nok også en gentagelse. Du kan jo ikke bare forvente at du kan modsige alt hvad jeg siger, og så forvente at jeg ikke svarer tilbage.

Men lad os nu se, om en dags tid, når flere har haft mulighed for at læse.
            jay2011-01-16 16:35:53

Bjørn Sandåker
            Deltager
              • Neutron star

Til alle:

Denne tråden er nu afsluttet og polden er slut. Vær venlig at respektere det. Tak for din deltagelse.

Mvh,
              Bjørn

jay
                • Main Sequence

Så længe folk har noget at sige, er tråden ikke slut. Jeg kan ikke se at det er noget trådstarter skal bestemme.

Bjørn Sandåker
                Deltager
                  • Neutron star

Jo, men det er trådstarters privilegium, ser du. At du ikke ved det viser kun hvor lite tid du bruger på at sætte dig ind i kotyme på fora og internet.

Mvh,
                  Bjørn

jay
                    • Main Sequence

Bjørn T. Jønsson wrote: Jo, men det er trådstarters privilegium, ser du. At du ikke ved det viser kun hvor lite tid du bruger på at sætte dig ind i kotyme på fora og internet.

Nu synes jeg du kun forsøger at fornærme mig.

Bjørn Sandåker
                    Deltager
                      • Neutron star

Trold.

Mvh,
                      Bjørn

Bjørn Sandåker
                      Deltager
                        • Neutron star

TRÅDEN ER AFSLUDTET. POLDEN ER SLUT.

Mvh,
                        Bjørn

jay
                          • Main Sequence

Du opfører dig rent ud sagt barnlig Bjørn, og tilsyneladende udelukkende fordi du ikke kan lide at høre at der er problemer med din afstemning. Havde du forsvaret den på samme måde, hvis resultatet havde været det modsatte? Det at du vil afslutte en afstemning, gør den bare yderligere ubrugelig, da alle ikke har haft mulighed for at være med.

Jeg havde håbet på at der kunne hives nogle argumenter ud af dig, isteddet for bare at du har ret, og sådan er det bare, men jeg spildte åbenbart min tid. Jeg synes selv jeg har holdt en pæn tone, uden at forsøge at komme med fornærmelser.

Nu slipper du i hvert fald for yderligere direkte debat med mig, da du spilder min tid, selvom jeg har nok af den.

jay2011-01-16 16:57:38

mhansen
                          Deltager
                            • Nova

Jeg må altså også give Jay ret, Bjørn. Jeg har også læst teksten igennem og du kan altså ikke forvente at alle læser tråden helt igennem før de stemmer. Spørgsmålet kan godt misforstås. Men jeg må også give Bjørn ret i at i tråden og meningens kontekst, er spørgsmålet jo ikke om det er rigtigt at man kan være anonym, også over for admin (Altså et spørgsmål om gældende forhold), men om det kan være rigtigt at man skal kunne være helt anonym her, også i fremtiden. Men det er altså ikke dit privilegium at lukke tråden, Bjørn, uanset hvordan det foregår i andre fora og tråde.

Personligt mener jeg ikke at der har været tilstrækkelige indlæg af grov og usaglig karakter herinde til at påkræve at man bliver verificeret på denne måde. På den anden side kan jeg godt følge Bjørns argument og personligt ville jeg ikke have noget imod at registrere mig selv. Men jeg tror der findes lettere metoder end navn, adresse, rundringning osv.

Jeg tror det enkelste ville være at verificere sig selv, som man gør mange andre steder, ved at skrive sit navn på et stykke papir, tage et billede af sig selv med papiret tydeligt og sende det ind sammen med medlems registreringen. Den burde faktisk være til at holde styr på.

Den anden måde som også kan være smart, er at man skriver sit mobilnummer og herefter får tilsendt en sms med en kode, man skal indtaste for at aktivere sin konto. Den er vist også nævnt tidligere i tråden.

Det skal naturligvis siges at disse metoder og mange andre ikke vil kunne forhindre at folk registrerer sig under et alias. Men det kan muligvis være med til at reducere det.

MHansen2011-01-16 17:48:51

jeppe
                            Deltager
                              • Super Giant

God morgen de herrer,

Det forekommer mig, at debatten er løbet af sporet i denne tråd.

Da det samtidig er min holdning, at problemet med spammere og “falske” medlemmer er på et niveau, hvor det er til at håndtere, ser jeg ingen grund til at indføre en verifikationsproces, der alt andet lige vil gøre det mere besværligt for både nye medlemmer og administratorer.

Timo og jeg har lige skrevet sammen og er enige om, at vi derfor lukker denne tråd.
                            Viser 13 indlæg - 46 til 58 (af 58 i alt)
                            • Emnet 'Verifikation af nye medlemmer' er lukket for nye svar.