Vedr. nedetiden

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Vedr. nedetiden

• Dette emne har 15 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 7 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 405 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter

Bjørn Sandåker
    Deltager
      • Neutron star

Det var en meget kort og lite informerende melding, Admin. Og så lukket du tråden for spørgsmål og kommentarer …

Må man få lov til at spørge hvad dette skyldtes?
      Hvem gjorde hvad, og hvorfor?
      Ble alle data genoprettet uden at nogle meldinger gik tabt?

Mvh,
      Bjørn

jonas.c
      Deltager
        • Super Giant

Även jag försökte fråga lite mer men upptäckte att tråden var stängd.

Får man föreslå att ni, nästa gång det händer, går över till exempelvis Astros forum och informerar om orsak etc.

Bästa Hälsningar

Jonas

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star

Ja, jeg synes også at det er i orden at angive årsagen – selvom den måske er lidt pinlig Wink

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

lehmann
            • Super Giant

Nå men så vi er da bare glade for at problemet ikke var større end at det kunne løses med et kreditkort. Tongue

outlook
            Deltager
              • Super Nova

Føltes som en evighed!!Confused

Hilsen Leif,
              “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

chris_h
              Deltager
                • Super Nova

Yep, var stadig inne og så om forumet var oppe! Got the shakes baaaad man! Wacko

jonas.c
                Deltager
                  • Super Giant

Apropå detta, varför fungerar inte http://www.astro-forum.se ?

/Jonas

hougaard
                    • Moon

azero er notoriske for at lukke websites hvis der er det mindste galt – Det kunne godt betragtes som mafiametoder 🙂

johnni.gade
                      • Giant

Chris_H wrote: Yep, var stadig inne og så om forumet var oppe! Got the shakes baaaad man! Wacko

Haha også mig

Torben Taustrup
                      Admin
                        • Neutron star

Jonas C wrote: Apropå detta, varför fungerar inte http://www.astro-forum.se ?

/Jonas

Hej Jonas

Det skal vi også lige have set på. Tak for meldingen.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

joergen.k
                        Deltager
                          • Nova

Torben i må ikke ryste os på den mådeLOL

Bjørn Sandåker
                          Deltager
                            • Neutron star

Nuvel, jeg regnet ikke med at få nogle svar heller – det er det vanlige her i forumet at admin & Co. ikke er tilgjengelige. Det var noget af hensigten med spørgsmålene mine også.

Så jeg legger lige godt til enda et spørgsmål: Hvorfor blev tråden lukket for kommentarer med én gang?

Mvh,
                            Bjørn

bobo
                              • Giant

Tja…Hvorfor tror du Bjørn??Wink LAD DET NU LIGGE,OG NYD AT DET KØRER IGEN!

Torben Taustrup
                              Admin
                                • Neutron star

Hej Bjørn

Jeg mener ikke, at årsagen skal være hemmelig – der var blot tale om en menneskelig fejl.

Det der skete var, at en regning ikke var blevet betalt. Det var ikke af uvilje, men pga. en misforståelse omkring, hvem der skulle betale, Steffen eller kassereren. Desværre lukkede vores udbyder sitet Confused – jeg ved ikke, om de har sendt en rykker inden. Hvis de har, så må der sidde en med meget røde ører.

Jeg vil tro, at vi ikke behøver at bekymre os om at det sker igen.

Hvorfor tråden blev lukket for kommentarer kan jeg kun gisne om – jeg gætter på, at det var i et spinkelt håb om, at der så ikke blev skrevet mere om det – men der blev jo bare lavet en ny tråd, så det “trick” duede ikke Wink

mvh

Torben

Torben Taustrup2011-08-10 16:25:23

chris_h
                                Deltager
                                  • Super Nova

Takk for svar Torben. Thumbs%20Up Case closed!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
                                • Emnet 'Vedr. nedetiden' er lukket for nye svar.