Vedr. besvarelser

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Vedr. besvarelser

• Dette emne har 5 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 261 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

bwinkler
    Deltager
      • Nova

Hej

Jeg synes jeg har et lille problem når jeg besvarer et emne. Jeg skriver en lang smøre og skal så lige tilbage til tråden for at se om jeg har det hele med, og når jeg så kommer tilbage er alt det jeg har skrevet i forvejen , væk, er det mig der gør det forkert???Disapprove

johnny.b.a
      Deltager
        • Super Giant

Hej Bjarne

Jeg har oplevet dette i andre fora og har gjort det til en vane at åbne en

anden browser instance så 2 udgaver kører hvor den ene browser har tråden åben

og den anden har besvarelsessiden åben, dermed er sikker på at jeg ikke

kommer til at “slette” det jeg har skrevet. Skriver jeg en længere
        smørre gør jeg det i
        open office og paster det ind efterfølgende.

mvh

Johnny
        Johnny B A2009-03-16 11:36:52

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Skriver tit i Notepad også bare kopiere over, især da min svar tit er lange – Og derved har jeg pludselig ikke lov til at poste!!!!

thomas
            • Giant

ellers kan i bare trykke “besvar”… og så bagefter redigere i jeres indlæg.

Skriv evt. øverst med fed “opdateres”

soeren.vod
              • Planet

Jeg kommer ofte ud for, at jeg er blevet logget af mens jeg har skrevet et indlæg fordi jeg lige skulle hente kaffe checke vejret eller telefonen ringede imens
              Når jeg så sfslutter med at trykke på svar -knappen ender jeg på lognind siden og det hele er væk.

Så jeg kopierer ofte teksten (trykker control+A og control+C) inden jeg trykker BESVAR.

tommyf
              Deltager
                • Neutron star

Det er jo den farmøse timeout der driller, kan næsten ikke være andet.
                Jeg har den stadig, MEN i meget mindre format end før, næsten ikke nærværende.

Dette forum opdaterer også hvis du bruger tilbage knappen som du vil læse en nyt indlæg og derved ryger alt du har skrevet, boksen bliver clearet som ny start.
                Som jeg husker var Lyras gamle forum af den gamle type hvor du kunne skrive hoppe rundt og det stod der stadigt.

I Firefox bruger jeg bare 2-3 faneblade i de tilfælde.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Vedr. besvarelser' er lukket for nye svar.