Hej med jer!
Forslag, jo, der mangler da noget, og jeg vil gerne ha det lidt a la CloudyNight uden dog at tyvstjæle konceptet, men det virker! Altså en fast kategori med test af udstyr, dels fra eksperter om teleskoper, tilbehør osv., dels brugerinput eller brugertest af udstyr som de har købt, positive som negative sider. Dels synes jeg der skal links til et hav af forhandlere, også uden for dette lands grænser som vel at mærke sender til Danmark uden problemer, og det er der adskillige der gør i Europa og uden for EU. Dette er ikke en hån til danske importører, men som supplement og fordi vi handler jo ud over alle grænser alligevel! Astro-Forum er ny, javel, men skal også synliggøres vha. fotos over det hele og på portalen især. Nu er den jo kun et forum, men mangler alt det øvrige, altså “skallen” med fotos, forhandlernet, nyheder og det hele, hvis I er med. Og så endnu flere og sjove karikerede Smiley’er. Bare min mening…
Hilsen Leif,
“When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting