Varme

• Dette emne har 3 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af mhansen. This post has been viewed 682 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

outlook
    Deltager
      • Super Nova

Hej med jer!

Forslag, jo, der mangler da noget, og jeg vil gerne ha det lidt a la CloudyNight uden dog at tyvstjæle konceptet, men det virker! Altså en fast kategori med test af udstyr, dels fra eksperter om teleskoper, tilbehør osv., dels brugerinput eller brugertest af udstyr som de har købt, positive som negative sider. Dels synes jeg der skal links til et hav af forhandlere, også uden for dette lands grænser som vel at mærke sender til Danmark uden problemer, og det er der adskillige der gør i Europa og uden for EU. Dette er ikke en hån til danske importører, men som supplement og fordi vi handler jo ud over alle grænser alligevel! Astro-Forum er ny, javel, men skal også synliggøres vha. fotos over det hele og på portalen især. Nu er den jo kun et forum, men mangler alt det øvrige, altså “skallen” med fotos, forhandlernet, nyheder og det hele, hvis I er med. Og så endnu flere og sjove karikerede Smiley’er. Bare min mening…Embarrassed

Hilsen Leif,
      “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

thomas
        • Giant

outlook wrote: ….men mangler alt det øvrige, altså “skallen” med fotos, forhandlernet, nyheder og det hele, hvis I er med…..

det har vist aldrig været planen, at det skal være mere end et forum.

men Thumbs%20Up til en anmeldelse-kategori

henrik
        Deltager
          • Nova

Hejsa

Udstyrs kategorien er der jo allerede, så det er vel bare at bruge den som man lyster; Fx.tests

Nyheder skal jo ligge på http://www.astronomibladet.dk, som også skal integreres med dette forum (Det skulle forhåbentligt kunne give nogle flere udefra kommende)

Mvh Henrik

mhansen
          Deltager
            • Nova

Man kunne eventuelt oprette nogle sticky kategorier i Udstyr, som feks. test, review og lign.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Varme' er lukket for nye svar.