Valg af kamera..

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Valg af kamera..

• Dette emne har 18 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 8 måneder siden af michaelb. This post has been viewed 244 times
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter

max
      • Nova

Kan godt se der er større forskel på mono versionen også
      når man indregner forsendelsen.
      Men måske Henrik er villig til at slå lidt af prisen hvis du
      taler med ham Wink

Mvh. Max

mejer
      Deltager
        • Super Nova

Har købt Qcam9 mono ved Henrik. Og må sige servicen er i top.

Vil helst købe tingene i Danmark, da ved eventuelle fejl, skader og mangler, bliver det betydeligt nemmere at få udbedret.

simpsons
          • Moon

Erik Nielsen wrote: Ja, jeg ved det er forkert,
          Men men jeg her lige sparet 3.000 kr ved at købe et Qhy9-kamera her
          http://www.modernastronomy.com/camerasQHY.htm#qhy9
          Undskyld, men når man er en fattig pensionist, kan man ikke tillade sig at overse de muligheder der ligger i at handle til 17 prc. moms i stedet for 25 prc.
          Henriks Qcam-service er givet uforlignelig, men vi kan ikke engang spille fodbold, så hvorfor ikke handle i England, produktet er det samme, men servicen er sikkert ikke så god.
          mvh og mange undskyldninger
          Erik

Ka da ik se noget forkert i det. Idiotisk ikke vil spare 3.000 kr.

http://www.kwtelescope.com/KWT_KWIQ.htm Det er sku da så halv pris hvis man springer jydelandet over. Sur røv sådan med pris her.

michaelb
            • Planet

Det er ikke så meget det at KWIQ pakken er billig, det er at den er let, og der er mange der har skrevet mange gode ting om den.

Jeg ville meget hellere købe det i DK af hensyn til reklemation osv. Men det er ikke lykkedes mig at sammensætte en lignende pakke ud fra udstyr jeg kunne finde herhjemme. Og så har jeg ikke helt styr på alle de adapters endnu, så en samlet pakke er attraktiv.

Så har her idag bestilt den fra Canada. Skulle være her om 5 dage. Glæder mig lidt 🙂

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
          • Emnet 'Valg af kamera..' er lukket for nye svar.