› Fora › ASTRO-FORUM › GENEREL ASTRONOMI › UFO'er i aften på TV2
- Dette emne har 18 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 10 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 398 times
-
ForfatterIndlæg
-
28. april 2010 kl. 20:58 #38283
bobo- Giant
Dags Dato: Findes der ufoer?
– tag med på jagt efter liv i rummet.TV 2 | onsdag d. 28.04 22:50 – 23:40 [2951157]Den engelske skuespiller Danny Dyer har altid været fascineret af tanken om, at der måske findes intelligent liv andre steder i universet, og nu forsøger han efter bedste evne at finde ud af, hvad der er op og ned i den sag. Han dykker bl.a. ned i det britiske forsvarsministeriums hemmelige arkiver, de såkaldte X-files, kigger på korncirkler og mødes med den legendariske astronom Patrick Moore, som mener, det er direkte arrogant at tro, at mennesket skulle være helt alene i universet og det mest intelligente af alle væsener. Endelig tager Danny på ufo-jagt i Oregon, USA, og det skal vise sig at blive en ganske udbytterig tur.
28. april 2010 kl. 21:15 #38286
lehmann- Super Giant
Tak for info det vil jeg se
28. april 2010 kl. 21:43 #38289
outlookDeltager- Super Nova
Yep, jeg vil bekræftes i min tro!!
Hilsen Leif,
“When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting28. april 2010 kl. 22:58 #38299
mr.mox- Nova
Det skal jeg ikke se!! Jeg har alienfobi
28. april 2010 kl. 23:45 #38301
lehmann- Super Giant
Intet nyt under solen. Svindel og humbug, samt fanatikere der ser UFOér over alt.
Der er ikke noget at sige til at alle seriøse forskere holder sig langt væk fra dette emne.Lehmann 2010-04-28 23:50:45 29. april 2010 kl. 00:20 #38303
Bjørn SandåkerDeltager- Neutron star
Det er da ikke noget mærkeligt med UFO-er? Det ser jeg nesten hver dag. Som regel blinker de rødt eller hvidt, fra hvilket jeg kan dedusere at det er flyvemaskiner, men sikker kan man jo ikke være. Så de fleste forbliver uidentificerede for mig.
Flyvende tallerkener, eller (andre) utenomjordiske flyvende fartøjer, har jeg dog aldrig set. Dessværre.
Mvh,
Bjørn29. april 2010 kl. 07:49 #38304
rigoDeltager- Super Nova
Mr. Mox wrote: Det skal jeg ikke se!! Jeg har alienfobi
7
me too29. april 2010 kl. 08:10 #38305
lehmann- Super Giant
Mr. Mox wrote: Det skal jeg ikke se!! Jeg har alienfobi
Så var det godt i ikke så det i går, for der var en Amerikaner der havde filmet en af de små grå ved sin hoveddør, sjovt nok forlangte han 50.000 $ for at udlevere filmen til analyseDet tætteste vi kom på UFOér i går var noget jeg vil betegne som Iridiumflares eller i værste fald flyvemaskiner, men de tossede Amerikanere kammede helt overFolk vil bedrages29. april 2010 kl. 08:18 #38306
mhansenDeltager- Nova
Bjørn T. Jønsson wrote: Det er da ikke noget mærkeligt med UFO-er? Det ser jeg nesten hver dag. Som regel blinker de rødt eller hvidt, fra hvilket jeg kan dedusere at det er flyvemaskiner, men sikker kan man jo ikke være. Så de fleste forbliver uidentificerede for mig.
Flyvende tallerkener, eller (andre) utenomjordiske flyvende fartøjer, har jeg dog aldrig set. Dessværre.
Ja. Hvis man går ud fra ordets reelle betydning, så er alle objekter man ikke er 100% sikker på, jo UFO’er. Rumvæsener og flyvende tallerkener, rumskibe m.m. er jeg dog langt mere i tvivl om. Men jeg er da dog glad for at de selv indrømmede at det kræver at man er åben for tanken (læs: på forhånd tror på rumskibe) før man kan se dem. Og jeg tror bestemt at det var satellitter/svage iridium flares eller lign de så.
29. april 2010 kl. 08:36 #38307
holmDeltager- Super Giant
Det var da en uhyggelig tynd kop the det program i aftes..kørt stort op og faldt helt ned
29. april 2010 kl. 08:59 #38311
rigoDeltager- Super Nova
bare det at se ISS kan jo se helt fake UFO ud, at en kæmpe stjerne bevæger sig stille og rolige hen over himmelen i den fart (uden blink), og afstand kan man ikke bedømme, den kan køre hen over Paris selv om man tror den står næsten lige ved siden af os
29. april 2010 kl. 09:09 #38312
lehmann- Super Giant
Holm wrote: Det var da en uhyggelig tynd kop the det program i aftes..kørt stort op og faldt helt ned
Ja det var spild af tid29. april 2010 kl. 09:21 #38314
lehmann- Super Giant
http://www.rigorigo.dk wrote: bare det at se ISS kan jo se helt fake UFO ud, at en kæmpe stjerne bevæger sig stille og rolige hen over himmelen i den fart (uden blink), og afstand kan man ikke bedømme, den kan køre hen over Paris selv om man tror den står næsten lige ved siden af os
Ja der er sgu nok optaget mange rapporter på ISSMen Roterende satelitter der udsender 3-4 små klare blink før de forsvinder er nu min favorit. De kan altid få pulsen opEller det er i hvert fald hvad jeg tror det er29. april 2010 kl. 09:58 #38318
jay- Main Sequence
Har I læst alle de gamle danske ufo rapporter fra det danske flyvevåben? De blev jo frigivet for nogle år siden.
http://www.ufo.dk/ufo-mail/2009/um09-105.phpDer var samtidig en tv-program om nogle gamle danske ufoobservation, og dem var der heller ikke meget ved. Der var blandt andet en mand der en aften kørte i sin bil, og mente han blev jagtet af en ufo. Det viste sig at være Venus, som var meget kraftig på himlen den nat, og som han blev ved at få øje på, på sin rute hjem.
jay 2010-04-29 10:12:11 29. april 2010 kl. 10:48 #38320
outlookDeltager- Super Nova
Problemet med den slags programmer som i aftes, er at de tilsyneladende tror, at troværdigheden stiger med en kendt personlighed tilsat lidt undskyldende humor. Det ser man desværre tit og ikke bare i UFO sammenhæng.
Og der var ingen beviser på noget som helst i det program. Optagelser kan være og bliver manipuleret. Og selv om de er rigtige nok, hvem §¤%& skal så tro på dem. For det er det eneste man kan stille op med sådanne optagelser. Det eneste der dur er en rigtig ufonaut i kød og blod eller hvordan de nu er skruet sammen. En rigtig eller nedstyrtet UFO i glas og metal kan selvfølgelig også gøre det.Og det er her hunden ligger begravet. Disse ufonauter og deres flyvemaskiner er lidt svære at få fat i. Noget helt andet er så, hvad vi vil stille op, når beviset foreligger. Vil det ændre min dagligdag. Næh, medmindre de invaderer os eller kontakter os og formidler deres viden og teknologi videre. Noget meget farligt blandt mennesker der som historien viser altid har betydet en civilisations undergang pga. menneskets grådige natur.
Hilsen Leif,
“When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting -
ForfatterIndlæg
- Emnet 'UFO'er i aften på TV2' er lukket for nye svar.