UFO :-)

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC UFO :-)

• Dette emne har 60 svar og 19 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 3 måneder siden af tommy. This post has been viewed 1743 timesfrank. This post has been viewed 1743 times
Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 61 i alt)
  • Forfatter

tommyf
    Deltager
      • Neutron star

Det er som religion, nogle tror andre ikke, problemmet er først når den ene side VIL have den anden til at leve/se efter sin egne…
      Som skrevet tror jeg ikke på ikke jordisk liv her på jorden, men det er jo så min mening draget på mine betingelser, det gør det jo ikke til en lov.
      Men jeg skal godt nok have ret håndgribelige beviser for at tror på besøg osv fra universet.
      Der skal være plads til alle, og et forum man kan skrive og give sin mening er bare godt.

bobo
        • Giant

Nej det er altid nemt at latterliggøre andre. Men her inde er det jo forhåbentlig kærlig mentEmbarrassed Der var snak om noget med afstande og ormehuller, at det ikke kan lade sig gøre. Hmm nej det kan det ikke, før vores egne “videnskabsfolk” siger at der er en mulighed for det. Det kunne jo godt være at der var nogle andre der havde regnet den ud et andet sted. Husk nu, vi er kun mennesker Smile Så får i lige et af mine ynglingsklip http://www.youtube.com/watch?v=UuHRPQqTmU0

karsten
          • Main Sequence

Helt enig med Tommy F. Der skal være plads til forskellige meninger/holdninger omkring emnet. Rart at man kan diskutere emnet uden at latterliggøre hinanden. Personligt tror jeg vi alle kan blive enige om at tanken er meget facinerende, men det er naturligvis sundt at have et kritisk syn på de mange åbentlyst tåbelige historier, men ligeså vigtigt at have et åbent sind overfor de sager der er seriøse og veldokumenterede.

petrus
            • Main Sequence

Nærkontakt af tredje grad,Steven Spielbergs klassiker ,den var fed .

bobo
              • Giant

tommy.frank
                • Super Giant

Tak Bobo. Så får du osse lige en af mig!

http://www.youtube.com/watch?v=kv0-vSK4bmg&feature=related

tommy.frank
                  • Super Giant

Så fik jeg set programmet fra DR. Jeg vil ikke bruge min tid til at komentere det, da det vil tage ualmindelig lang tid, og ødelægge mit humør. Men jeg blev derimod mindet om hvorfor jeg sendte mit fjernsyn til storskrald for ti år siden. Angry
                  Mvh tommy

tommyf
                  Deltager
                    • Neutron star

LOL

karsten
                      • Main Sequence

Nu er jeg helt vildt forvirret…… Hvordan kunne du se programmet, hvis dit tv røg til storskrald for ti år siden???? Clown Wink

bobo
                        • Giant

Karsten for pokker. Det er over nettet han har set det LOL

karsten
                          • Main Sequence

Nåe ja!! Så hænger historien sammen alligevel!!LOL

bobo
                            • Giant

Hej Tommy. Det interview med Bob Lazar virker rimelig seriøst, har tidligere set noget med ham, hvor jeg syntes han var lidt af en wannabee, men manden holder jo fast i sin historie uden at pynte på den,selv mange år efter. Tilbage til det med biblen, og det der skete den gang. Jeg mener stadig der skete noget stort og uforklareligt og har fundet noget yderst spændende i lige må kigge på. http://www.youtube.com/watch?v=wNFMx_qbSVs Wink

Bobo2008-12-07 22:49:48

tommy.frank
                              • Super Giant

Interessant klip. Jeg har faktisk læst de gamle bøger, for omkring 25 år siden. Og jeg mener at kunne huske, at det var det gamle testamente der fortalte om store fartøjer der kom ned til jorden, ledsaget af engle og basuner. Og jeg var da helt overbevist om at det var det vi nu kalder UFO´er, eller osse her i nyere tid ” flyvende tallerkner”. Man navngiver vel efter hvad man kan relatere tilLOL
                              Jeg mener nu ikke at man skal bruge “gamle skrifter” som sandhedsvidne, men tror nok at gode historier holdt lidt længere før i tiden.
                              Det med Lazar er virkelig interessant, men hvis det med S-2 holder, så har amerikanerne virkelig lært noget om naturgenopretning de senere år ( jeg var lige inde og kikke i Google earth) Clap

jens
                              Deltager
                                • Giant

Tommy Frank wrote: Interessant klip. Jeg har faktisk læst de gamle bøger, for omkring 25 år siden. Og jeg mener at kunne huske, at det var det gamle testamente der fortalte om store fartøjer der kom ned til jorden, ledsaget af engle og basuner. Og jeg var da helt overbevist om at det var det vi nu kalder UFO´er, eller osse her i nyere tid ” flyvende tallerkner”. Man navngiver vel efter hvad man kan relatere tilLOL
                                Jeg mener nu ikke at man skal bruge “gamle skrifter” som sandhedsvidne, men tror nok at gode historier holdt lidt længere før i tiden.
                                Det med Lazar er virkelig interessant, men hvis det med S-2 holder, så har amerikanerne virkelig lært noget om naturgenopretning de senere år ( jeg var lige inde og kikke i Google earth) Clap

Man kan prøve at læse kapitel 1 i Ezekiels Bog fra det Gamle Testamente.

bobo
                                  • Giant

Ømm. Det var altså S-4. Nok derfor du ikk ku finde det Wink

Jag var lige inde og læse Ezekiels Bog. Det siger jo det hele Approve
                                Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 61 i alt)
                                • Emnet 'UFO :-)' er lukket for nye svar.