› Fora › ASTRO-FORUM › OFF TOPIC › UFO :-)
- Dette emne har 60 svar og 19 stemmer, og blev senest opdateret for 15 Är, 3 mÄneder siden af tommy. This post has been viewed 1745 timesfrank. This post has been viewed 1745 times
-
ForfatterIndlĂŠg
-
1. december 2008 kl. 07:24 #5006
jensDeltager- Giant
outlook wrote:
. . . Og var jeg en “alien” sĂ„ ville jeg bestemt heller ikke melde mig i denne “onde” verden. Men blot iagttage og ryste pĂ„ hovedet…Det har siden 70’erne vĂŠret filosofien blandt lĂŠgfolk.Mennesket udviser og bedriver martialsk adfĂŠrd – sĂ„ hvilken fremmed intelligens der bevĂŠger sig pĂ„ et langt hĂžjere plan end vi, ville opsĂžge og tage kontakt til menneskeheden.Der hersker for megen dĂžd, vold og ĂždelĂŠggelse mere end vi nĂŠres med nĂŠstekĂŠrlighed gennem f.eks medierne.Jens 2008-12-01 06:24:45 1. december 2008 kl. 08:52 #5008
lehmann- Super Giant
Bobo wrote:
Men ellers var det jo vel nok det bedste tv aften i nyere tid. Der kom jo sÄ mange hÄndgribelige beviser frem at selv de vÊrste tvivlere mÄ tage det til eftertanke. Det svarer jo til at vi benÊgter at Holocaust har fundet sted trods alle vidnerne, billederne filmklip osv. Mig bekendt er det kun ny-nazisterne der tror det!
Ellers var det lidt synd at se Sufoi folkene er ved at miste hĂ„bet, de gjorde jo nĂŠsten alt for at modbevise dem der havde set “noget”. Der var kun 1 sag de ikke kunne bortforklare, det er sq godt gĂ„et af en forening der har 50Ă„rs jubilĂŠum.Jeg har lidt svĂŠrt ved at se alle de hĂ„ndgribelige beviser du hentyder til. Faktisk kan jeg kun se et enkelt og det er episoden fra Belgien.Men det er jo sĂ„ ogsĂ„ nok til at man ikke kan affeje det hele som humbug.Ellers synes jeg ikke der var noget nyt under solen i det program.Jeg tror nok jeg fik mig en morfar midt i programmet sĂ„ jeg er muligvis gĂ„et glip af noget.1. december 2008 kl. 09:47 #5010
thomas- Giant
Bobo wrote: Der kom jo sÄ mange hÄndgribelige beviser frem at selv de vÊrste tvivlere mÄ tage det til eftertanke. Det svarer jo til at vi benÊgter at Holocaust har fundet sted trods alle vidnerne, billederne filmklip osv.
Jeg tror kun du hĂžrer det du vil. Et af programmets store argumenter var netop pĂ„standen om at UFO-begrebet i stor udstrĂŠkning bliver brugt til at forklare ting vi ikke forstĂ„r. NĂ„r folk ser et mystisk lys pĂ„ himlen, tĂŠnker de straks “det mĂ„ vĂŠre en UFO”. Derfor kommer der sĂ„ mange beretninger, ikke fordi der er mange UFO’er.At der sĂ„ er mange observationer, der ikke kan bortforklares, skyldes nĂŠrmere at de er dĂ„rligt dokumenteret.PS. Kanonkongen er komiker, alt hvad han laver er satire/underholdning.Du skriver vel heller ikke til Cris Carter og brokker dig over at de bruger film-triks i X-files?1. december 2008 kl. 14:10 #5022
tommyfDeltager- Neutron star
NĂ„r man tĂŠnker pĂ„ at ikke meget bliver opdaget i dag og foto’et eller sndet nĂ„r det viser sig mĂ„ det vĂŠre ret utroligt at der ikke er ET bevis, foto-video- eller andet der kan bruges til at sige,,, vĂŠrs’e-go, her er det.
Tror selv pÄ liv i universet, men ikke pÄ interaktivitet, afstandende er simpelthend for store for os, og derfor sikkert ogsÄ for andre.
PS.
Elsker Alien V Preditorfor seje film
1. december 2008 kl. 14:44 #5024
spatzekDeltager- Super Giant
UFOer kom med den kolde krig og forsvandt, da den kolde krig var overstĂ„et. Kommer fĂŠnomentet for alvor igen, har det noget at gĂžre med truslerne fra terrorister osv. Mennesket kan sagtens mene, at de har “oplevet” det rigtigt – det gĂžr dem ikke til dummere mennesker, men fantasien har til alle tider vĂŠret en af de ting, som adskiller mennesket fra andre dyrearter.
1. december 2008 kl. 15:13 #5025
outlookDeltager- Super Nova
Hverken fotos i dag, ja, end ikke video vil gĂžre fyldest her. Alt vil kunne tilbagevises som vĂŠrende falskneri uanset om det kan pĂ„vises eller ikke. Og skulle der vĂŠre et enkelt slĂ„ende eksempel vil det hele blive mĂžrklagt af hensyn til “masserne” som det hedder. Lad os for sjov sige, at jeg blev “hijacked” ombord i et UFO og sat af igen. Hvad kan jeg bruge det til. LĂŠgevidenskaben vil mĂ„ske sige, at du har da noget underligt noget dĂ©r, men de vil aldrig tro pĂ„ min historie. End ikke hvis jeg blev “fĂžrt tilbage” i hypnose og i klare vendinger og detaljeret fortalte om hĂŠndelsen. Kun vil jeg opnĂ„ en status som sĂŠrling og i sidste ende som en fantast der bare vil gĂžre opmĂŠrksom pĂ„ sig selv. Man ved jo end ikke hvad hypnose er for noget. Det er blevet ulige svĂŠrere at fĂ„ “beviser” i denne digitale tidsalder, hvor alt kan fordrejes, fortegnes og forfalskes til ukendelighed. I Ăžvrigt er alle dem der hĂŠvder at vĂŠre taget med ombord i en flyvende tallerken aldrig vĂŠret i stand til at fĂ„ et synligt og eksakt bevis med hjem fra “flyveturen”. Og sĂ„ til sidst, hvordan pokker trods ormehuller og andet eksotisk “hjernespinderi” vil de overhovedet komme herned med de afstande vi kender til i universet og hvordan har de fundet den lille klode som vi lever pĂ„ i al det uendelige mĂžrke. Hvis det var ved en tilfĂŠldighed sĂ„ skulle jeg til sammenligning have vundet i lotto hver uge gennem hele mit liv. NĂ„hhh, de har altid vĂŠret her og gemmer sig pĂ„ MĂ„nens bagside. Ups, sorry det glemte jeg.
outlook 2008-12-01 15:52:54
Hilsen Leif,
âWhen you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you donât seem to be in any hurry to do anything elseâŠâ Ed Ting1. december 2008 kl. 18:06 #5036
bobo- Giant
“At der sĂ„ er mange dĂ„rligt dokumenobservationer, der ikke kan bortforklares, skyldes nĂŠrmere at de er dĂ„rligt dokumenteret”. Den kĂžber jeg bare ikke. Syntes du da ikke sagen fra Belgien var dokumenteret nok, til at slĂ„ fast at der er nogen der er langt foran os? Tag igen Roswell styrtet. Jeg siger ikke at en historie bliver sand af at blive fortalt 10000 gange, meeen, der er altsĂ„ noget der lugter. Regeringen har jo lavet deres historie om sĂ„ mange gange, at de er helt til grin(ups, nĂ„e ja, den dag smed vi nogle dukker ud fra stor hĂžjde)LOL. Det er jo lĂžgn pĂ„ lĂžgn. Og ja, jeg hĂžrer kun det jeg selv vil hĂžre, alt andet ville da vĂŠre uĂŠrligt over for mig selv. Nu er vi enige om at det altid er en ufo, indtil det er blevet identificeret.
Det kan godt vĂŠre at vi mener at afstandende er for store til at kunne rejse her til. Nu lever vi jo stadig i stenalderen mht teknologi, hallo for 100 Ă„r siden kĂžrte man i hestevogn, og raketter var noget til nytĂ„rs aften. SĂ„ prĂžv nu lige at lege med tanken om at intilligent liv pĂ„ en anden planet har haft… skal vi sige 10.000Ă„rs forspring. SĂ„ tror jeg nok man ville se nogle ret fede maskinerHvor er vi selv om 10.000Ă„r? (Hvis vi ikke har udslettet hele kloden) Vi har jo travlt med at lede efter andre planeter med liv, sĂ„e mon ikke vi da, er pĂ„ vej ud i det store univers?
1. december 2008 kl. 19:24 #5041
lehmann- Super Giant
Jeg giver dig helt ret mht. teknologien. Jeg sÄ engang Jens Martin Knudsen sidde og beklage sig over at vi mennesker aldrig kommer til at rejse mellem stjernerne og da gik det op for mig at videnskaben ikke er blevet klogere med Ärene, de ved bare mere end tidligere.Jeg hÄber virkelig snart de fÄr gang i LHC sÄ vi kan komme videre.2. december 2008 kl. 02:00 #5087
tommy.frank- Super Giant
PrÞv lige at brug fem minutter pÄ at hÞre nÞje efter, hvad denne herre har at sige om dette emne!
http://www.youtube.com/watch?v=2tTvMkU2ll0&feature=related
Tommy Frank 2008-12-02 01:02:10 2. december 2008 kl. 09:40 #5092
thomas- Giant
Jeg vil pÄ ingen mÄde pÄstÄ at flyvende tallerkner er en umulighed.
Men den afskyelige snemand, bigfoot og loch-ness uhyret er jo lige sÄ godt dokumenteret.Det kan IKKE passe at samlige fotos er grynede, ude af fokus og taget i modlys.2. december 2008 kl. 14:34 #5111
karsten- Main Sequence
Ja Thomas… Der er jo utallige eksempler pĂ„ radarobservationer fra bĂ„de landjorden og fra opsendte jagerflyÂŽs radar, ligesom utallige trovĂŠrdige og hĂžjtuddannet personel indenfor netop “Den afskyelige snemand, bigfoot og Loch Ness genre” der gĂžr din sammenligning rimelig og jeg har da personligt jĂŠvnligt hĂžrt udtalelser fra fĂžromtalte hĂžjtuddannede personel fra diverse pressemĂžder at ” Ja, vi har pĂ„ radar opfanget en meget manĂžvredygtig bjergtrold” og igen og igen hĂžrer man om ubĂ„de der mĂ„ dykke pga. sĂžuhyrer og lignende.
2. december 2008 kl. 14:52 #5112
outlookDeltager- Super Nova
Og igen igen. Jeg prĂžver igen. Hvad vil I gĂžre med disse fotos, hvis I fĂ„r et sikkert skud af et eller andet vĂŠsen. NĂ„ jah, det var det. Der er kun een ting at gĂžre for at overbevise de “kloge” og osse “masserne”. Fang de skide bĂŠster og lad os se dem, obducer dem. Er de levende sĂ„ meget desto bedre. FĂ„ dem pĂ„ tour. Men jeg kan se mine kommentarer ikke hjĂŠlper. Og vil heller aldrig kunne overbevise UFO fantaster…
outlook 2008-12-02 13:53:35
Hilsen Leif,
âWhen you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you donât seem to be in any hurry to do anything elseâŠâ Ed Ting2. december 2008 kl. 15:40 #5115
karsten- Main Sequence
Ăhhh.
. Nej dine kommentarer “hjĂŠlper” ikke for der er ikke lige sĂ„ meget sammenhĂŠng i dem… Du mĂ„ prĂžve igen for 3 gang
2. december 2008 kl. 17:29 #5120
bobo- Giant
Yderst spĂŠndende interview du har fundet der Tommy, han var ogsĂ„ med i det pĂ„ Dr-2. Sjovt som han beskriver for & modstandere. ” Dogfight ” Det kan jeg kun vĂŠre enig i, uanset hvor mange beviser der bliver lagt frem, om vi sĂ„ skal vade i foto’s til knĂŠ’et, vil der altid vĂŠre en flok “gravhunde” der gĂžr op og rĂ„ber FAKE , uanset om der noget eller ej
2. december 2008 kl. 22:38 #5131
tommy.frank- Super Giant
Jeg har desvĂŠrre ikke set omtalte program, og deltager helst ikke i
denne slags debat, da jeg ikke bryder mig om at blive latterliggjort af
folk, der ikke har sat sig ordenligt ind i emnet. Og klart nok,da de
Ă„benbart finder det helt uinteressant.
Men jeg vover lige “pelsen” med et klip fra et overvĂ„gningsfly, som USAF. har brugt rimelig meget energi pĂ„ at bortforklare. -
ForfatterIndlĂŠg
- Emnet 'UFO :-)' er lukket for nye svar.