UFO :-)

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC UFO :-)

• Dette emne har 60 svar og 19 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 3 måneder siden af tommy. This post has been viewed 1741 timesfrank. This post has been viewed 1741 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 61 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

jeppe
      Deltager
        • Super Giant

Verden vil bedrages Wink

bobo
          • Giant

Bedrageri??? Næh, der var da ikke nogen der påstod at det var ufo’er. Det var seriøs og grundig arbejde. Nej, hvis du vil se noget makværk/svindel useriøs journalistik, så tjek mit link til kanonkongen’s ufo halløj. F….. det er Dead http://www.dr.dk/P3/gomorgen/Rodekassen/20081024134759.htm

jeppe
          Deltager
            • Super Giant

Hej Bobo,

Nej det var ikke de to herrers arbejde som sådan, jeg klandrede. Det var det, at der overhovedet er nogen, der kan tage et sådant billede seriøst nok til at overhovedet ville begynde at udforske det. Billedet er så tydeligvis en forfalskning, at det virker som direkte tidsspilde overhovedet at bruge tid på at undersøge det.

Kanonkongens UFO-billeder synes jeg til gæld er sjove Smile Det er jo tydeligvis ironisk ment.

bobo
              • Giant

Hej Jeppe. Hmmm, man bliver vel nød til at tage dem alle under samme behandling, så alle svindel numre kan udelukkes, underlig at de ikke kunne finde en naturlig forklaring.

Tænk hvis nu Adamski aldrig var blevet afsløret, så havde vi troet hans videoklip’s var ægteLOL http://www.youtube.com/watch?v=hcm9_cuXKhg&feature=related

JaJa, men kanonkongen fik det til at lyde seriøs, så blev gal over at der var fis.

Tror oss jeg fik det skrevet til ham.

mershieta
                • Asteroid

med alle de Hoax og svig, der kommer ud af disse dage, jeg føler, at det det så svært at tage tingene alvorligt. Min dom er påvirket med alle de Hoax i fortiden.Confused

jens
                Deltager
                  • Giant

Bringer lige fornyet liv i denne tråd.

For evt. interesserede vil der lørdag den 29/11 fra 20.00 til 22.30 blive sendt dokumentarprogrammer om UFO’er fra DR2 med titlen “UFO’erne vender tilbage”.

andreas
                    • Super Giant

Det vil jeg glæde mig til at se.

Sad i går og kikkede på youtube, den der 3D fremstilling af M42 som jeg fandt link til her på sitet. Der var et link omkring til et klip om apollo 11 misionen og en UFO de havde set under vejs til månen. De viste at de ikke kunne snakke “højt” fordi mange mennesker hørte med.

bobo
                      • Giant

Hej alle. Det bliver sq spændende at se, og mon ikke det bliver seriøs nok når det er på Dr2. Min fætter sendte lige dette klip, selvom det godt nok er et meteor. Flot ser det udShocked http://www.youtube.com/watch?v=18GlkV73VjI

rigo
                      Deltager
                        • Super Nova

Bobo ja den var i TV igår,,, men de har hvis ikke fundt den “sten” endnu, men de leder efter den

bobo
                          • Giant

Røg lige i et par dvd film, så jeg fik ikke set tv. Nej det går nok som med den de ledte efter i flere år. Var det ikke på Grøndland?

rigo
                          Deltager
                            • Super Nova

Den du viser, var fra Canada, og det er politi bil optagelse… den kan ikke være helt lille

mortenb
                            Deltager
                              • Super Giant

Var der ikke en rumstation, der lige har tabt en værktøjskasse Tongue

andreas.v
                              Deltager
                                • Main Sequence

Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke på at nogle væsner fra rummet har besøgt os fra rummet. Det virker for urealistisk for mig. Jeg er ikke et sekund i tvivl om der findes liv i rummet, men at de ligefrem har besøgt os… Jeg tror at hvis vi en dag for kontakt med andre intelligente væsner, bliver det Via Radiobølger.

Har i foresten set det film det heder Contact? Trailer: http://www.zuguide.com/index.php#i5774

Mvh Andreas

Andreas.V2008-11-23 18:45:45

andreas
                                  • Super Giant

MortenB wrote: Var der ikke en rumstation, der lige har tabt en værktøjskasse Tongue

Damn! Det må være en pænt hærdet skrutrækker.
                                Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 61 i alt)
                                • Emnet 'UFO :-)' er lukket for nye svar.