TS-dagen 25. april

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK TS-dagen 25. april

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af jeppe. This post has been viewed 472 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Bjørn Sandåker
    Deltager
      • Neutron star

Jeg så tilfeldigvis at Teleskop-Service i Sverige skal arrangere TS-dagen 25. april i år, i Sätila (sør-øst for Göteborg).

Er det noen her som skal dit? Jeg har lyst til å dra, men vet ikke om jeg har råd til å reise…

Les mer: http://www.teleskop-service.se/TS-Dagen20090425.pdf

Mvh,
      Bjørn

timo
      Deltager
        • Giant

Hej Björn,
        vi är flera från Skåne som skall dit.
        Ian King och Szymanek kommer dit från England och håller föredrag.

Michael S. vet du om du kommer dit ?
        Jeppe och Henrik kanske Smile
        Hilsen
        Timo

astrojensen
        Deltager
          • Neutron star

Jeg tænker også på at komme. Det kunne være fedt. Mine forældre har et sommerhus i Traryd, så overnatning er ikke et problem for mig. Desuden kender jeg en anden amatør i Göteborg, jeg tænkte på at spørge ham om det havde interesse.

Thomas, Bornholm

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Hei Timo og Thomas,

Det var hyggelig. Jeg skal gjøre et forsøk på å delta, men blir nok ikke til middag der. For meg er det temmelig langt å reise – først må jeg kjøre fra Arendal til Sandefjord (144 km), ta fergen over til Strömstad, og så til Sätila (205 km). Tilsammen 7,5 (8) t. reise – hver vei. Så hvis jeg drar dit må jeg overnatte to døgn.

Mvh,
            Bjørn

timo
            Deltager
              • Giant

Ja, du har en lång väg att köra Björn !

Även Thomas har långt att köra men med sommarstuga i närheten så går det ju bra.

Vi stannar inte heller över middagen utan kör hem när föredraget är slut.

Jag har med mig Bengt “Astropixlar” Svensson och Mikael Skafar i bilen.

Hoppas vi ses där !

Timo

jeppe
              Deltager
                • Super Giant

Hej Timo,

Nej, Henrik og jeg kommer ikke. Selv om vi har et rigtig godt forhold til TS Sverige og gerne hjælper hinanden, så er det her dog et TS Sverige arrangement. Det ville være dårlig stil, hvis vi dukkede op. Men du må endelig hilse fra os derovre!
              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'TS-dagen 25. april' er lukket for nye svar.