TruTek-UK

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT TruTek-UK

• Dette emne har 8 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 9 måneder siden af Anonym. This post has been viewed 320 times
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Anonym
      • Nova

Hej!

Jeg har prøvet at emaile til Tru Tek UK, men de svarer ikke rigtigt. Er der nogle som har prøvet at benytte dette firma og hvordan fik i fat i dem? De har den Takahashi-ring jeg søger 🙂
      http://www.trutek-uk.com/

Mvh
      Søren

oleander
        • Asteroid

Jeg opgav dem. Ville have et filterhjul. Første forespøgsel – intet svar. Efter en måned sendte jeg en drille mail: Det er en skam jeres forretning er ophørt, for I har nogle gode produkter. Så vågnede de lidt op. Jeg fik et svar på min forespørgsel, men han havde et uddybende spørgsmål. Det svarede jeg på og jeg hørte aldrig fra dem siden.

Så opgav jeg og købte et filter hjul hos Astro Optics. Der kan man tale om service og ordentlige responstider. Men Mogens har jo ikke Takahashi.

Men kan Lyra ikke skaffe den Takahashi dims du mangler?

Mvh

Per

mogens
        Deltager
          • Super Nova

Jeg har købt et fremragende Tru Tek filterhjul og fået flere forskellige dele fra dem, altid first class service,hurtigt svar, så jeg kan ikke klage.

Anonym
            • Nova

Hej!

Tak for svarene, jeg opgiver dem. Jeg har næsten aldrig held med at kontakte hverken Lyra eller Astro, så dem har jeg også opgivet. Mogens har jeg kun prøvet een gang med gode erfaringer, men som sagt forhandler han jo ikke Takahashi.

Mvh
            Søren

PS Det var ikke for at “svine” Lyra og Astro. Firmaerne er begge fine og yder god service, men pi**e svære at kommunikere med.

madsen2010-05-18 15:43:48

morten
            Deltager
              • Super Nova

optcorp i USA forhandler Tak, de er nemme at have med at gøre.

Anonym
                • Nova

morten wrote: optcorp i USA forhandler Tak, de er nemme at have med at gøre.

Ja de er rigtig gode, men jeg kan ikke finde produktet hos dem. Og dollaren er jo på vej op 🙁

mstauning
                Deltager
                  • Black Hole

Og der er jo ham i Swicthlandet der nede….

Hmm, finder lige et link.

mstauning
                  Deltager
                    • Black Hole

Fandet det:

God og hurtig service.

alternativt findes der jo gallieo.cc men de kan være noget langsomme til at få sendt.

Anonym
                      • Nova

Hej Michael!

Super, tak for linket. Dem vil jeg da prøve 😀

Mvh

Søren
                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
                    • Emnet 'TruTek-UK' er lukket for nye svar.