Trådløs ruter til Fibernet

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Trådløs ruter til Fibernet

• Dette emne har 18 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 1 måned siden af Mogens Zachariasen. This post has been viewed 1368 times
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Hej Jacob

Har gået og testet signalet her til formidag og vil lige sige at der er 100% signal på i hele huset, nede i vores kælder og i hele haven.

Mit TDC home trio mister signalet flere steder i huset og i haven er der slet ikke noget signal på det, så alt i alt ser det da ret lovende ud.

Men den kostede jo også lidt.

mvh Finn

Mogens Zachariasen
      Deltager
        • Super Giant

Hej Finn,

Har du testet den hastighed du får trådløst sammenlignet med den du har via kabel.

Overvejer at opgradere til en AC router. Har AC USB netadapter til pc men kun N router indbygget i modem.

Har ca. 94 mb via kabel og ca. 54 mb trådløst tæt på router, så det kunne være interessant at høre hvor tæt på kabelhastighed man kan komme med en AC router.

Mvh

Mogens

Mvh
        Mogens

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Hej Mogens

Jeg har lige taget en ” Speedtest ” ned som er en Aps til Ipad og jeg har ikke sammenlignet med Cabel og det trådløse da jeg ikke regner med at jeg vil trække cabler rundt i Huset, men det var nok det rigtigste at gøre, men kan fortælle at når jeg står lige ved siden af Ruteren taber den 1-6% over 5-6 målinger, når jeg står længst væk i min have ca 15-16m i lige linie med en masse murstensvægge imellem taber den mellem 15 og 20% også over 5-6 målinger men stadig med fuld dækning, begge målinger er både Oplod og Davnload der kan være et par % i forskeld det svinger lidt hvad der er bedst.

Og det er så en 100-100mb forbindelse jeg har, jeg regner med at sætte den ned til 50-50mb når mit tilbud ikke gælder mere om 6 måneder, kan ikke lige se hvad jeg skal bruge 100-100 til med mit behov.

Håber du kan bruge lidt af det.

mvh FinnFinn2016-02-03 12:56:25

Mogens Zachariasen
          Deltager
            • Super Giant

Hej Finn,

Tak for info.

Mvh

Mogens

Mvh
            Mogens

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
          • Emnet 'Trådløs ruter til Fibernet' er lukket for nye svar.