Træls

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Træls

• Dette emne har 10 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 1 måned siden af jens. This post has been viewed 796 times
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

mejer
    Deltager
      • Super Nova

NÅ, så røg man på tvunget afspasering i 2 uger.
      Så tænkte jeg, fino så kan jeg lege med min nye focal reducer og kamera, for af blive fortroelige med det i dagslys. Tror i så ikke i går, før jeg fik fri, at jeg kunne mærke noget dårligt inde i kroppen. I nat har jeg stort set ikke sovet og ligger nu underdrejet med en gusten gang influenza. ØV ØV.

Det eneste positive er, at min smed komme på besøg i eftermiddag. Og han har mine gearkasser til kuplen med, så vi kan få den til at dreje rundt med automatik. YEPER.

Mejer

ksondergard
      Deltager
        • Giant

God bedring

mejer
        Deltager
          • Super Nova

Takker. Var ved læge, og få konstateret halsbetændelse. Han sagde jeg skulle blive inden døre. Jeg sagde, det har jeg ikke tænkt mig at følge, kigger stjerner om aftenen. han kiggede uforstående på mig Geek

Mejer

Mejer2009-02-03 14:13:59

mortenb
          Deltager
            • Super Giant

Du ER jo inden døre !!! Tongue i dit nye obs. ?

God bedring !

mejer
            Deltager
              • Super Nova

Ja, men ikke oppe ved kikkerten, der er sat.. koldt.
              Tror det bliver for dyrt i elregning at varme det og hele himlen over kvarteret op.Cool

Mejer

mstauning
              Deltager
                • Black Hole

God bedring Mejer, men du kan jo stadig lege med det… Bliver bare uden stjerner…

andreas
                  • Super Giant

Også her, hele familien har været underdrejet i weekenden og det ramte så mig i dag. Host host av mit hoved!

tommyf
                  Deltager
                    • Neutron star

Mærkeligt nok har jeg ikke været ramt i et år nu,, ellers ret modtagelig med forkølelser.

mejer
                    Deltager
                      • Super Nova

Fik mine gearkasser i går. Tegner super. Der mangler nogle små finjusteringer af hjul mm. Dog fik jeg det ikke særligt meget bedre ved at være ud
                      e og hjælpe med det en times tid.

Mejer

mr.mox
                        • Nova

Nå, så er jeg ikke den eneste der ligger underdrejet med forkølelse… God bedring til alle

jens
                        Deltager
                          • Giant

7-9-13 . . . jeg har ikke været syg i snart 3 år.

Hverken maveonde, diarré, influenza, forkølelse, halsbetændelse eller deslige, så jeg føler meget med jer.

Om alt andet – med det vejr, så er det nu man skal lægge sig og ikke når vejret er godt.

God bedring til jer alle.
                        Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
                        • Emnet 'Træls' er lukket for nye svar.