told og moms fra Japan?

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC told og moms fra Japan?

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 7 Ă„r, 4 mĂ„neder siden af jens. This post has been viewed 275 timesjacobsen. This post has been viewed 275 times
Viser 6 indlĂŠg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    IndlĂŠg

jens.jacobsen
    Deltager
      • Neutron star

Hejsa.

Er der nogen der har erfaring med import fra Japan?
      Kigger lidt pĂ„ nogle ortho’er fra Fujiama.
      http://www.kkohki.com/English/kkohkiparts.html

outlook
      Deltager
        • Super Nova

Hvorfor hjemtage dem helt derovre fra, nÄr nu man kan fÄ dem her:

http://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p8853_Kokusai-Kohki-Fujiyama-HD-OR-4mm—a-classical-Abbe-ortho.html

Hilsen Leif,
        “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else
” Ed Ting

jens.jacobsen
        Deltager
          • Neutron star

Ja, det har du da ret i, Leif. Og prismÊssigt er der jo kun smÄpenge til forskel..

Tak for tippet.

Har du kendskab til nogen i DK der har dem? Jeg har lĂŠst diverse reviews pĂ„ CN, og der fĂ„r de jo meget ros. Og jeg har altid vĂŠret en Ortho-fan. Min C14 “kan godt lide dem” Smile

lindhard
          Deltager
            • Super Nova

Jens.Jacobsen wrote: Ja, det har du da ret i, Leif. Og prismĂŠssigt er der jo kun smĂ„penge til forskel..Tak for tippet.Har du kendskab til nogen i DK der har dem? Jeg har lĂŠst diverse reviews pĂ„ CN, og der fĂ„r de jo meget ros. Og jeg har altid vĂŠret en Ortho-fan. Min C14 “kan godt lide dem” Smile

Der kan ogsĂ„ rigtig “komme knald pĂ„” med et 4 mm okular i en C-14, sĂ„ er flaget pĂ„ MĂ„nen nĂŠsten inden for rĂŠkkevidde

NÄ, mere seriÞst, er det ikke et ret lille felt, du fÄr med disse okularer?

mvh
            Lars

allan_dystrup
            Deltager
              • Nova

KÞb fra Japan standses i tolden og pÄlÊgges moms+told plus standard ekspeditionsgebyr (160kr, sÄ vidt jeg husker), fÞr de kan frigives

jens.jacobsen
              Deltager
                • Neutron star

Hej Lars.

Det er et 18 og 25 mm jeg tÊnker pÄ.

@Allan: SĂ„ er det jo som fra USA.. Suk

Viser 6 indlĂŠg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'told og moms fra Japan?' er lukket for nye svar.