Så fik jeg lige en timeout, som vanligt midt i at have skrevet et længere indlæg, forumet kan bare ikke tåle stilstand,, well, orker ikke at skrive det igen i aften.
Man bliver klog af skade og jeg har selv set flere lange indlæg forsvinde i den blå luft. Jeg klikker derfor altid på Vis kladde, så har man en kopi af indlægget hvis det drageædende træ slår til igen.
Jeg bruger Lazarus: Form Recovery extension til firefox. Den husker alt hvad du taster ind, lige meget hvor. Bare højre klik her i tesktfeltet og vælg hvilket indlæg man skal genskabe.
1. Klik Ctrl+A og marker hele indlægget 2. Klik Ctrl+C for at kopiere det hele til udklipstavlen 3. Tryk Send 4. Hvis du får fejl, tryk på Tilbage i netlæseren 5. Klik Ctrl+V for at lime ind dit indlæg på nyt. 6. Gå til pkt. 3
Nu sker det lidt for ofte, synes jeg. Enkelte dage kan man sende samme besked et dusin gange og få SQL-timeout hele tiden.Hvad sker med denne fejlen? Er der nogen fremdrift i sagen overhovedet? Kan man ikke bare bytte webhotel og (forhåbentligvis) bli ferdig med sagen? Det ser i hvertfald ikke ud for mig som at det nuværende support-apparatet hos webhotellet har ævne til at fikse problemet.