Time out

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Time out

• Dette emne har 38 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 10 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 699 times
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 39 i alt)
  • Forfatter

jeppe
    Deltager
      • Super Giant

Azero har meldt tilbage:

Det ser desværre ud til at det er en af vores kunders website på serveren, som får default application pool til at gå ned.

Jeg har for en god ordens skyld rykket jeres application pool for webhotellet astro-forum.dk over i sin egen application pool så i ikke skulle blive påvirket af problemet længere.

Webhotellet vi har mistanke for kan være skyld i problemerne er ligeledes isoleret på serveren.

Vi beklager nedetiden i har skulle opleve, men vi håber på at vi har fundet årsagen til problemet.

Lad os håbe, problemerne er løst nu og i så fald takke Azero for fortsat at leve op til deres høje standard Thumbs%20Up

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Vil bare sige at det er blevet klart bedre, har stadigt udfald, men sjælen nu..

jeppe
        Deltager
          • Super Giant

Jeg har slet ikke oplevet problemer med manglende forbindelse m.m. overhovedet, siden Azero gik i aktion her forleden. Så det var nok det med ‘application pool’ (hvad det så end er?), der var galt.

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Jeg for dem stadigt, bare ikke i så lang tid mere, nu er ventetiden nede på måske 30 sek når det sker.

Som du kan se, venter den bare, går ikke ned, der sker bare intet mellem program/server.
            Det er næsten altid når jeg skriver et indlæg og der går lidt tid, så opretholdes kontakten ikke.

jeppe
            Deltager
              • Super Giant

Jeg har nu været online stort set hele dagen, omend ikke skrevet i nærheden af lige så mange indlæg som TommyF. Er der andre, der også fortsat har problemer med time outs/lange svartider? Jeg har personligt ikke oplevet problemer, efter at Azero fixede serveren.

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Jeg genåbner denne gamle tråden, da problemet er her fremdeles.

Jeg får mange timeout-fejl i dag, som denne:

… og jeg har fået flere af den samme fejlen som Lars Malmgren rapporterer om ovenfor: Service Unavailable.

Mvh,
                Bjørn

nive
                Deltager
                  • Super Nova

Det samme her

hoest
                  Deltager
                    • Nova

Jeg kan se at jeg har noget til gode, jeg har aldrig fået sådan en fejl.

astrojensen
                    Deltager
                      • Neutron star

Jeg har fået mange i dag og mistet flere indlæg, som jeg måtte skrive igen og poste senere da gentagne forsøg stedse mislykkedes.

Thomas, Bornholm

jeppe
                      Deltager
                        • Super Giant

Jeg har skrevet til Azero her til morgen.

mstauning
                        Deltager
                          • Black Hole

Jeg prøvede igår fra flere PC’ere, og via flere forskellige forbindelser. Fik enten SQL fejl, eller bare: Kan ikke finde websiden.

Nogle gange enten posten der alligevel, men 99% af tiden gjorde de ikke….

tommyf
                          Deltager
                            • Neutron star

Havde lidt lag i går, men ingen fejl denne gang..

mikael_joe
                            Deltager
                              • Super Nova

test, kan ikke lave nye poster. Får timeouts hele tiden.

Bjørn Sandåker
                              Deltager
                                • Neutron star

Jeg har også fået timeouts her i dag. Men denne sagen har nu gået frem og tilbage lenge, og database-hosten/wehotellet kan ikke finne ud af det. Jeg mener det beror på (hos leverandøren af tjenesterne) en kombination af manglende forståelse af vigtigheden af problemet; manglende kundskaper og evt. recursser til at rette fejlen(e); og endog en smule manglende vilje til at tage fat i sagen.

Hvis jeg var kunde hos dem vilde jeg mistet tålmodigheden forlengst og fundet en anden leverandør.

Mvh,
                                Bjørn

mstauning
                                Deltager
                                  • Black Hole

Jeps me too – i 4. forsøg.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 39 i alt)
                                • Emnet 'Time out' er lukket for nye svar.