Tilmeldning af nye medlemmer

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Tilmeldning af nye medlemmer

• Dette emne har 85 svar og 25 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 6 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 1753 times
Viser 11 indlæg - 76 til 86 (af 86 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
      • Neutron star

Så vidt jeg husker, så påstod han ejerskab af et eller flere astrofotos, som han ikke selv havde taget.

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Bjørn Sandåker
      Deltager
        • Neutron star

Jesper: Ja, det er bekreftet flere gange. Spørg f.eks. tidligere forumejer og admin, Jeppe. Og vi har tråder her der han poster under annet navn. Faktisk en tråd der mindst én anden (der bruger forumet ofte) ved at han er Hangaard, men fortsætter det til trods at tale med ham(!) uden at sige ifra om at det er Hangaard.

Torben: Det var ikke derfor han ble suspenderet … men når du tror det, er det ikke noget merkeligt at du gerne vilde give ham en ny chance.

Personligt synes jeg vi skal la sagen om Allan Hangaard ligge nu. Det er sneen som falt ifjor vi taler om, og han er dessuden ikke her og kan delta i debatten. Så klart slut fra meg om dette emnet.

Mvh,
        Bjørn

joergen.k
        Deltager
          • Nova

Ja så kan vi jo lige så godt stoppe afstemningen med følgende kommentar:

flertallet af de medlemmer der har stemt ,har stemt på der skal gøres noget!!!!
          Men i bund og grund er det op til moderatore og admins om der skal laves nogle forandringer.
          Og de ser at der ikke er et problem med spam.
          Men tak for deltagelsen til de medlemmer der stemte.

jesper
          Deltager
            • Neutron star

Og i dagens anledning har “Tiger Woods” lavet tre nye spamtråde som heller ikke er noget problem Clap.

Anonym
              • Nova

Bjørn T. Jønsson wrote: Torben: Det var ikke derfor han ble suspenderet … men når du tror det, er det ikke noget merkeligt at du gerne vilde give ham en ny chance.

Nu bliver du da nød til at skrive hvad han gjorde, ellers dør vi andre jo af nysgerrighed… LOL

mgbomholt
                • Planet

jeg har haft stor fornøjelse af at læse i dette forum af mange årsager, ikke mindst fordi jeg stadig er begynder, og har brug for mange fif .men jeg har ikke været flittig til at logge mig på,selvom jeg har været medlem et stykke tid.det bør folk som jeg gøre noget mere i fremtiden ,for at vise at vi er der.

joergen.k
                Deltager
                  • Nova

Jesper wrote: Og i dagens anledning har “Tiger Woods” lavet tre nye spamtråde som heller ikke er noget problem Clap.

Tiger woods hahahahahahahahaha jesper den var godWink

Torben Taustrup
                  Admin
                    • Neutron star

Så er de omtalte golfindlæg samt brugeren slettet.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

jesperg
                    Deltager
                      • Super Nova

Tak Torben.

Det er rart at få fjernet de indlæg, og især de misbrugere der ikke er her for astronomien

Jesper G.

Bjørn Sandåker
                      Deltager
                        • Neutron star

madsen wrote:

Torben: Det var ikke derfor han ble suspenderet … men når du tror det, er det ikke noget merkeligt at du gerne vilde give ham en ny chance.

Nu bliver du da nød til at skrive hvad han gjorde, ellers dør vi andre jo af nysgerrighed… LOL

Jeg ønsker ikke at rippe op i det, men det er nok at sige at den udløsende årsag var at han kom med et ubehøvled kraftudtryk overfor undertegnede.

Mvh,
                        Bjørn

Torben Taustrup
                        Admin
                          • Neutron star

Hej folkens

Med risiko for at “Tiger Woods” eller andre golfenthusiaster tilmelder sig og spammer os, har jeg nu åbnet for tilgang af nye medlemmer.

mvh

Torben

Viser 11 indlæg - 76 til 86 (af 86 i alt)
                        • Emnet 'Tilmeldning af nye medlemmer' er lukket for nye svar.