› Fora › ASTRO-FORUM › OFF TOPIC › Tillykke til Bjarne Winkler
- Dette emne har 15 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 3 måneder siden af John. This post has been viewed 132 times
-
ForfatterIndlæg
-
15. november 2014 kl. 01:04 #124466
lindhardDeltager- Super Nova
Hej Bjarne
Tillykke med fødselsdagen.
I dagens anledning kommer der nok klart vejr, så vi kan observere
mvh
Lars15. november 2014 kl. 01:12 #124471
astrojensenDeltager- Neutron star
Ja det må vi da håbe! Tillykke med dagen!
Thomas, Bornholm
15. november 2014 kl. 07:13 #124480
henrik.schneiderDeltager- Nova
Tillykke med dagen Bjarne, jeg syndes nu det blæser lidt meget på disse kanter
15. november 2014 kl. 10:40 #124486
astrojensenDeltager- Neutron star
Som jeg plejer at sige, når det er dårligt vejr på min fødselsdag: “Der må være nogen anden, som har opført sig uartigt.”
Thomas, Bornholm
15. november 2014 kl. 13:14 #124493
munkholmDeltager- Neutron star
Også tillykke fra Ballerup
Kommer det gode vejr så
Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro
15. november 2014 kl. 14:13 #124498
edbbobDeltager- Super Nova
Tillykke Bjarne.
Det er iøvrigt sjovt at vi astro nørder, med en hobby som er så dybt funderet i naturvidenskab, er så overtroiske når det kommer til stykket. Det dårlige vejr skyldes nok nærmere global opvarmning kombineret med årstiden og Danmarks geografi, end fødselsdage, indkøb af udstyr mm. Og dog…
EDBBOB 2014-11-15 13:14:47 15. november 2014 kl. 17:23 #124500
viggo.tDeltager- Super Giant
Det kan vel nås endnu:
Tillykke med dagen Bjarne. Du har vel ønsket et eller andet der har med hobbyen at gøre. Men har du fået det?Mvh Viggo.15. november 2014 kl. 18:43 #124503
Lars MalmgrenDeltager- Super Nova
Tillykke tillykke
17. november 2014 kl. 11:31 #124621
bwinklerDeltager- Nova
Hej Alle
Tak for de gode ønsker, det er rart at høre fra jer.
Jeg har efter salg af næsten alt det gamle udstyr, arbejdet på at få et sæt mindre udstyr op at køre. Jeg må sige at det har været en rigtig træls omgang, med at få det rigtige udstyr frem, mange ting var forkerte og andre ting passede ikke til det købte udstyr og leveringstider over normalen, ja jeg er ikke kørende endnu, har ikke fået alle de dele jeg har bestilt, er det altid sådan “nu om dage” eller har jeg bare været “uheldig”???
Så dårligt vejr mm. kan bestemt ikke henledes til mig, kun hvis det er sådan at det gode vejr først kommer når jeg har det hele kørende ???
.
Jeg sender e-mails til forhandleren, og får aldrig svar på det jeg spørger om !!!
Det er faktisk ikke noget nyt synes jeg, hvorfor læser folk ikke mailen og svarer kronologisk på spørgsmålene, men tager kun et eller to spørgsmål og glemmer resten?? Det er ret ofte det sker, synes jeg–har I også bemærket dette??
18. november 2014 kl. 12:12 #124663
troels- Planet
Ja, hvis man har flere spørgsmål, skal man sende en mail for hvert spørgsmål.
Mange moderne mailprogrammer har et filter, som gør, at kun det første spørgsmål bliver besvaret.
vh Troels18. november 2014 kl. 17:09 #124667
JohnDeltager- Nova
bwinkler wrote: jeg er ikke kørende endnu, har ikke fået alle de dele jeg har bestilt, er det altid sådan “nu om dage” eller har jeg bare været “uheldig”???
Hej Bjarne
Nej heldigvis er det ikke altid sådan. Der er flere, både inden- og udenlandske forhandlere, som leverer en fantastisk fin service, hvor der hurtigt svares på mail – også hvis der er flere spørgsmål, og hvor det bestilte grej hurtigt er fremme.
hilsen fra John – det bliver spændende med dit nye grej!
18. november 2014 kl. 17:34 #124668
bwinklerDeltager- Nova
Nå det var da rart at høre. Jeg købte af Lars “IAS” først i september fra hans lille auktion, en moonlight fokuser med styring, fin og lækker, men adapteren til tubus passede ikke, jeg (dum som jeg var) bestilte så en ny adapter og for at det skulle gå hurtigt, bad jeg “dette firma” om at skaffe det for mig. Jeg har dags dato endnu ikke fået denne adapter, og er blevet overbevist gang på gang at den var på trapperne, ellers ville jeg selv bestille mm., men det var overhovedet ikke nødvendigt, hvad skal man så gøre ??? Da jeg ikke kan komme igang, ser det ud til at “alle” heller ikke kan komme igang
Jeg håber stadig og kikker efter posten hver eneste dag !!!!
18. november 2014 kl. 17:50 #124670
bwinklerDeltager- Nova
Det var sådan noget jeg går og venter på !!
18. november 2014 kl. 18:07 #124671
JohnDeltager- Nova
Sjovt du nævner Moonlite. Nu kan jeg ikke huske om man må rose eller rise forhandlere her på forum, men Moonlite er dælme hurtige til at få varen frem. Jeg bestilte en flange den 11. november og kan hente den i den lokale postbutik i morgen!
John 2014-11-18 17:12:38 18. november 2014 kl. 20:49 #124678
bwinklerDeltager- Nova
Hej John
Da du fik din vare så hurtigt, må bestillingen fra mig af, have være “længe” under vejs??
Har du så også fået en “importopkrævning” fra PostNord Danmark??
Jeg fik en sådan faktura i dag og delene/pakken udleveres først når jeg har betalt dette beløb.
Det bliver godt nok en dyr adapter jeg får her??
-
ForfatterIndlæg
- Emnet 'Tillykke til Bjarne Winkler' er lukket for nye svar.