tilbud

Fora ASTRO-FORUM ATM – BYGGEPROJEKTER tilbud

• Dette emne har 18 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 5 måneder siden af bab160. This post has been viewed 524 times
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter

Søren Hansen
    Deltager
      • Giant

Det er da fint udstyr, du kan dreje ca 11″ eller 280 mm Ø (jeg ville ikke gå over 250 – 260 mm Ø.

Jeg kan se at jeg skal i gang med at lave en træmodel af hvad jeg godt kunne tænke mig at få lavet

Jeg håber du kan overføre fra en træmodel til metal

bab160
      Deltager
        • Planet

hej søren
        umiddelbart ja så skulle alt op til 300 mm være muligt alt efter om jeg kan få det spændt op.
        det ville være meget nemmere hvis jeg fik en tegning sammen med din model istedet for jeg skal måle efter en træ model.Smile
        og så lige et vink om det er alu eller stål
        vh brian

Søren Hansen
        Deltager
          • Giant

Har en .pdf tegning med mål til underdelen af en EQ6 mount, den del der sidder på stativet, den skal jeg have monteret på en pier, som jeg forhåbentlig snart får pladsen anvist til.

Jeg har også en ide til en guidekikkert holder, begge dele ligger og muller i baghovedet, til jeg får den nøjagtige placering på pier (deler have med 3 firmaer, lastbiler, trucks og gravemaskiner er ikke gode venner med en pier der står forkert).

Materialer skaffer jeg selv, det vil nok blive en alu/delrin kombo.

Men skal nok vende tilbage.

bab160
          Deltager
            • Planet

Smile super det glæder jeg mig til at se

vh brian

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
          • Emnet 'tilbud' er lukket for nye svar.