Tilbagegang

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Tilbagegang

• Dette emne har 5 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 2 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 161 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

nfoldager
    Deltager
      • Planet

Jeg er relativt ny her på astro-forum, hvor følgende driller mig:

Hvis jeg befinder mig langt nede i en emne-liste og har åbnet en tråd, hvordan kommer jeg så ét skridt tilbage; altså bare tilbage til det sted, hvor jeg var i emnelisten, før jeg åbnede tråden?

Den almindelige browser-tilbage-pil virker øjensynligt ikke.

Bruger jeg site-map-linien øverst på siden, ryger jeg helt tilbage til start af emne-listen, hvilket jeg finder ret træls, hvis jeg ellers befandt mig på side 57.

Hvad er løsningen?

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Man bruger den øverste linje “Forum Hjem.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

jesper
        Deltager
          • Neutron star

Prøv at dobbeltklikke på tilbagepilen. Nyere versioner af Internet Explorer har et problem med forum.

nfoldager
          Deltager
            • Planet

Hej Torben

Mange tak for svaret. Desværre er det ikke svaret på spørgsmålet, idet jeg ønskede at komme tilbage til trinnet umiddelbart før tråden.

Mvh

Niels

nfoldager
            Deltager
              • Planet

Hej Jesper

Tak for det. Det virker med dobbeltklik på tilbage-pilen. Det har jeg godt nok ikke set før.

Mvh

Niels

Torben Taustrup
              Admin
                • Neutron star

Hej Niels

Funktionaliteten – mon det ikke har noget at gøre med hvilken browser man bruger?

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Tilbagegang' er lukket for nye svar.