Test af astrofotografer

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Test af astrofotografer

• Dette emne har 33 svar og 15 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 1 måned siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 813 times
Viser 4 indlæg - 31 til 34 (af 34 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

hov hov Karsten, det er lige med et Ouch hehe LOL

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Kompositter kan ikke sammenlignes lige over med behandling af andre typer billeder, men komposit kan sammeliges med komposit. Og behandling med behandling, er vi enige?

Så hvis vi nu skal sammeligne med komposit delen, så må jeg sige at det er gjort fint og ikke ligner de astrofotos der normalt dukker op her – har heller ikke set den der omtales.

Kikker på behandlingen, så ser man sjældent så overdrevet en behandling af astrofotos uden at det nævnes gjort for at fremhæve noget, eller kommeteres som værende en fejl.

karsten
          • Main Sequence

Hæ Rigo!! Ja. Ved heller ikke selv, hvad der lige sketeWink. Vi har endda selv hest!!!!

Torben Taustrup
          Admin
            • Neutron star

Hej Jesper

Det er skam et nydeligt billede. Ud over at være en dygtig fotograf, så er du også lidt af en kunstner. Jeg synes, at det er supergodt, at det lykkedes dig at provokere flere her på listen Tongue – og det er fint nok, at de giver udtryk for deres mening – sådan skal det være.

Lige omkring denne slags billeder er meningerne delte – er det kunst, astrofoto eller begge dele?

Man kan også bare se på billedet og nyde det – og lade tankerne fare – sådan har jeg det.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 4 indlæg - 31 til 34 (af 34 i alt)
          • Emnet 'Test af astrofotografer' er lukket for nye svar.