Test

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Test

• Dette emne har 5 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 9 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 34 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Hej igen

Min kone har lige købt et nyt rejse camera som jeg er ved at blive ret glad for 🙂 og det skulle jo lige testes lidt i dag, det er et Canon PoverShot SX710 HS, jeg syntes da sådan et lille camera tager ret gode billeder, har aldrig haft sådan noget før og var lidt skeptisk da hun ville købe et, men jeg blev da glædeligt overrasket.

mvh Finn

landbo
      Deltager
        • Nova

Generelt er de små zoomkamera’er rimelig gode når man køber et fra en anerkendt fabrikant. Har selv en ældre Panasonic Lumix FZ150, som jeg er vældig glad for og bruger jævnligt. Det fylder så lidt mere end den nye fixe Canon.

Mit kamera plejer dog og få hele motivet med. Måske Canon’en skal til eftersyn inden der rejses ? Landbo2015-05-21 23:02:25

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Jo jo Leif 🙂 Man skal lige vænne sig til at se motivet på en skærm i stedet for gennem søgeren som på Spejlrefleks Cameraerne. Så det er ikke cameraet der fejler noget tror jeg, men manden bag det

mvh FinnFinn2015-05-21 23:06:53

landbo
          Deltager
            • Nova

Finn wrote: Jo jo Leif 🙂 Man skal lige vænne sig til at se motivet på en skærm i stedet for gennem søgeren som på Spejlrefleks Cameraerne. Så det er ikke cameraet der fejler noget tror jeg, men manden bag det

mvh Finn

Det var jeg nok klar over men kunne absolut ikke dy mig, undskyld Finn.

Finn
            Deltager
              • Neutron star

Drille pind Ja jeg ved det.

mvh Finn

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Gratulerer med flot kamera! Jeg synes det er nogle dejlige sommerbilleder, Finn! Rene syden-stemningen. Her ligger sneen endnu i skyggepartier. LOL

Mvh,
                Bjørn

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Test' er lukket for nye svar.