Teleskoptræf i Jels nu på lørdag

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Teleskoptræf i Jels nu på lørdag

• Dette emne har 2 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 4 måneder siden af bjoerk. This post has been viewed 905 timesjensen. This post has been viewed 905 timesnova. This post has been viewed 905 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

bjoerk.jensen.nova
    Deltager
      • Giant

Hej alle sammen. Så er det altså nu Star

Så er der basis for at mødes ved Orion Planetarium i november.

I forbindelse med stjerneskudssværmen Leoniderne den 17. november 2008 indbydes her til teleskop / astrotræf lørdag den 15. november kl. 17 – ?

Vi har mulighed for at bruge pladsen foran planetariet samt auditorium. Der er god plads til at medbringe udstyr og der er kaffe på kanden til detagerne.

Med hensyn til himlen er det fuldmåne et par dage før, altså den 13. november. Men det skal ikke holde os tilbage for at observere i denne tid. Aftenen er ment som en optakt til stjerneskudssværmen Leoniderne, som til tider kan være ret så fantastisk.

Skriv lige om du kan deltage og om du har udstyr med.

Al henvendelse til mig på nedenstående mail.

For nærmere info mail til nova@pc.dk

Clear Sky’s

Bjørk Jensen, Jels

Bjørk Jensen ***nova2008-11-13 17:46:09

Lars Malmgren
      Deltager
        • Super Nova

Hej Bjørk

Måske skulle du lige skrive adressen her, så vi kan få Mikkel til at sætte Orion Planetariumet på landkortet her http://www.astro-forum.dk/forum_posts.asp?TID=275
        (se Mikkels kort)

bjoerk.jensen.nova
        Deltager
          • Giant

Hej Lars – og alle.

Orion Planetarium ligger her

Søvej 36, Jels

6630 Rødding

Men husk endelig, at planetariet ikke har noget med dette arrangement at gøre.

Jeg har bare fået mulighed for at bruge huset i forbindelse med astrotræffet !

I tilfælde af oversket/dårligt vejr kan vi altid opstille instrumenter og teleskoper i auditoriet. Der er rigelig plads til en del teleskoper. Jeg har tidligere været detager ved et træf med mere end 15 udstillere/deltagere med teleskoper.

Jeg kan ikke love en tur i planetariesalen – men jeg vil forsøge at få det på plads hvis vi render ind i dårligt vejr.

Clear Sky’s

Bjørk

Bjørk Jensen ***nova2008-10-29 16:45:31

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'Teleskoptræf i Jels nu på lørdag' er lukket for nye svar.