Teleskoper med udstyr sælges

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT Teleskoper med udstyr sælges

• Dette emne har 10 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 11 måneder, 3 uger siden af jskals. This post has been viewed 1825 times
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

jskals
    Deltager
      • Main Sequence

Gør en god handel.
      Samling af teleskoper sælges, newtons 6″, 8″, 10″ og 12″, alle med blæsere og motorfokus, 8″ er en kulfiber fra TS, resten er skywatcher (SW), alle spejle 100% i orden.
      1 SW ED 80 med motorfokus, 1 kulfiber triplet TS rejse teleskop med polstret kuffert, 5″ SW Smidth-Cassegrain med NGF motorfokuser, 5″ Frauenhofer med motorfokus, 2 stk. Qcam guide/planet farvekamera, 1 stk. Qcam deepsky kølet kamera. Diverse guide teleskoper.
      1 stk. SW NEQ6 montering, med håndkontrol og usb kabel, 1 stk. SW HEQ5 med håndkontrol og usb kabel, begge monteringer er velholdte og justeret, en del kontra vægte og til NEQ6 medfølger plade/tilbehør til montering på betonsøjle, 2 kraftige strømforsyninger med flere udtag. 1 stk. 10″ orange solfilter, diverse almindelige solfiltre.
      2″ TS diagonal, 2″ TS ED 2 x Barlow, 2″ Plössl 50 mm okular, 2″ TS WA 38 mm okular, 2″ SW 28 mm okular.
      Ca. 1 1/2 stor flyttekasse med laser kolimatorer, alt i adaptere, forlænger rør osv. coma corektorer, “solfilm” til solfiltre, rigtigt mange 1.25 okularer i stort set alle størrelser, flere 1.25 Barlows, 2 og 4 x og meget mere.
      Se billeder ( Jeg kunne ikke vedhæfte alle billeder, men jeg kan sende til evt. interesserede)
      Sælges som udgangspunkt kun samlet og er du reelt interesseret, så finder vi en god pris, så du kan lave en skilling på det du ikke selv kan/vil bruge.
      Henvendelse på: 50123777 sms/opkald

Johnny

jskals
      Deltager
        • Main Sequence

Lidt flere billeder

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Ville det være muligt at få lidt mere data på især teleskoperne?

Michael.

jskals
          Deltager
            • Main Sequence

Hej Michael
            12″ 1500 mm, 10″ 1000 mm, 6″ 1000 mm, 8″ carbon 800 mm.
            4″ SC 1500 mm
            Er du interesseret i det hele?

Johnny

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Jeg prøver lige at samle et hold, men nej er mest ude efter en god refraktor. Men det er lidt svært at få nogle til at sige: Jeg kunne tænke mig, den og den – når info’en var så lille.
              Også tænkte jeg det var nok lige i underkanten med info du gav på flere af teleskoperne:

eks: “1 kulfiber triplet TS rejse teleskop med polstret kuffert” kan jo være rigtigt mange af deres teleskoper.

jskals
              Deltager
                • Main Sequence

Hej Michael

Jeg ved at info er lidt mangelfuld, men grejet står ved noget familie, da jeg er flyttet i noget småt ca. 200 km væk, men jeg skal forbi i weekenden, så skal jeg finde mere info, hellere ikke skrive noget, end forkert info hvis du forstår 🙂

Det hele kan hentes til 30.000 kontant, det er vist en god pris.

Johnny

jskals
                Deltager
                  • Main Sequence

Gør en god handel.

Samling af teleskoper sælges, newtons 6″, 8″, 10″ og 12″, alle med blæsere og motorfokus, 8″ er en kulfiber fra TS, resten er skywatcher (SW), alle spejle 100% i orden.

1 SW ED 80 med motorfokus, 1 kulfiber triplet TS rejse teleskop med polstret kuffert, 5″ SW Smidth-Cassegrain med NGF motorfokuser, 5″ Frauenhofer med motorfokus, 2 stk. Qcam guide/planet farvekamera, 1 stk. Qcam deepsky kølet kamera. Diverse guide teleskoper.

1 stk. SW NEQ6 montering, med håndkontrol og usb kabel, 1 stk. SW HEQ5 med håndkontrol og usb kabel, begge monteringer er velholdte og justeret, en del kontra vægte og til NEQ6 medfølger plade/tilbehør til montering på betonsøjle, 2 kraftige strømforsyninger med flere udtag. 1 stk. 10″ orange solfilter, diverse almindelige solfiltre.

2″ TS diagonal, 2″ TS ED 2 x Barlow, 2″ Plössl 50 mm okular, 2″ TS WA 38 mm okular, 2″ SW 28 mm okular.

Ca. 1 1/2 stor flyttekasse med laser kolimatorer, alt i adaptere, forlænger rør osv. coma corektorer, “solfilm” til solfiltre, rigtigt mange 1.25 okularer i stort set alle størrelser, flere 1.25 Barlows, 2 og 4 x og meget mere.

Se billeder ( Jeg kunne ikke vedhæfte alle billeder, men jeg kan sende til evt. interesserede)

Sælges som udgangspunkt kun samlet og er du reelt interesseret, så finder vi en god pris, så du kan lave en skilling på det du ikke selv kan/vil bruge.

EDIT: Det hele kan hentes for 30.000 kr. kontant

Henvendelse på: 50123777 sms/opkald

Johnny

jskals
                  Deltager
                    • Main Sequence

Reserveret

Tobias Matthiesen
                    Deltager
                      • Asteroid

Hej jeg kunne godt være interesseret i din 12” tube og neq6.

jskals
                      Deltager
                        • Main Sequence

Hej Michael
                        Undskyld den lange svartid, men jeg er ikke meget ved computeren

Tag lige fat i mig på 50123777

Mvh Johnny

jskals
                        Deltager
                          • Main Sequence

SOLGT
                          Annoncen må slettes

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
                        • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.