Svar til Carbomontanus

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Svar til Carbomontanus

• Dette emne har 97 svar og 27 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 8 måneder siden af munkholm. This post has been viewed 2993 times
Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 98 i alt)
  • Forfatter

tommy.frank
      • Super Giant

Jeg anser det bare som en nyttig lille oplysning som du selv har videregivet her på forum, og som har gjort mig og forhåbentlig nu osse andre klogere på hvad der foregår.

Og jo, Selvfølgelig ved jeg hvordan man staver, men der skal jo være orden i detaljerne, ikke sandt Bjørn!

Julius
      Deltager
        • Nova

Foreslår at tråden stenges og at alle tar seg litt frisk luft Smile Dette blir bare enda mere unødig tullball.

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Tommy Frank wrote: Jeg anser det bare som en nyttig lille oplysning som du selv har videregivet her på forum, og som har gjort mig og forhåbentlig nu osse andre klogere på hvad der foregår.

Det er rigtigt at jeg har oplyset ved flere anledninger at jeg har Asperger, men det betyder ikke at jeg mener dette personlighedstræk hænger sammen med det. Det kan heller ikke du gøre. Eller påstår du at du ved det? Er det professionelt af dig, og mener du at det er en akademisk sund analyse? Det må du næsten svare på, siden du påstår at have de rette kvalifikationer.

Jeg mener det falder på sin egen urimelighed at du stiller fjerndiagnoser over internet på denne måde, i et offentligt forum. Jeg har fulgt med dig længe, Tommy Frank, og al din æder og galde som du har væltet over mig ved en rekke anledninger. Derfor er det nok du der trenger en realitetstjek her.

Tommy Frank wrote: Og jo, Selvfølgelig ved jeg hvordan man staver, men der skal jo være orden i detaljerne, ikke sandt Bjørn!

Hvorfor skriver du det fejl, når du ved hvordan det staves? Og hvad mener du med den sidste setningen der, som er formet som en påstand?

MrJulius wrote: Foreslår at tråden stenges og at alle tar seg litt frisk luft Smile Dette blir bare enda mere unødig tullball.

Moderator har anledning til å stenge tråden når han ønsker. Men nå har folk angrepet meg her lenge, og jeg har rett til å forsvare meg. Jeg vet at det blir ubehagelig lesning, men jeg kan ikke sitte stille og se på at folk drar mitt navn ned i sølen med falske anklager og regelrett mobbing.

Bjørn T. Jønsson2012-06-13 20:06:29

Mvh,
          Bjørn

Anonym
            • Nova

Det jeg gjorde i sin tid var at følge/læse en håndfuld fora i ca. et år og observerede hvordan folk opførede sig, hvad andre ikke kunne lide og sagde fra om, og hvilke ting man saktionerede mod – før jeg skrev en eneste besked selv. Men så har jeg alltid været grundig i det jeg foretager mig. Det ligger nok ikke for alle at følge mit eksempel.

Nej, det gør det ikke. Alle mennesker er individer, så du skal ikke forvente de opfører sig præcis så perfekt som dig eller har den tid det kræves at være som omhyggelig. Derfor har vi brug for regeler, så vi kan finde en fælles forståelse af hvad der forventes af vores opførsel og moderatorene har noget at moderer efter, andet end eet individs selv-forståelse af god opførsel.

madsen2012-06-13 20:06:42

mejer
            Deltager
              • Super Nova

Er der nogen der ser fodbold?????

Anonym
                • Nova

Mejer wrote: Er der nogen der ser fodbold?????

Der kan man tale om rigtig P*S Angry

madsen2012-06-13 20:07:22

mejer
                Deltager
                  • Super Nova

Yep. Dårlig foooobold

Jeg tror at der sidder en der hedder Carbomontanus og griner sin røv i laser lige nu.

Han har ikke kommenteret noget den sidste lange stykke tid, og sidder garanteret og hygger sig over det han har sat i gang.

Anonym
                    • Nova

Mejer wrote: Han har ikke kommenteret noget den sidste lange stykke tid, og sidder garanteret og hygger sig over det han har sat i gang.

Måske er han en “double troll” Wink

mejer
                    Deltager
                      • Super Nova

Er det dig Madsen??, er du en bandit???LOL

Det er ufatteligt, at hver gang det bliver sommer, skal vi igang med en sådan diskution som denne.
                      “Arbejdsløse” armatør astronomer er en giftig cocktail.

Anonym
                        • Super Nova

Mejer wrote: Yep. Dårlig foooobold

Jeg tror at der sidder en der hedder Carbomontanus og griner sin røv i laser lige nu.

Han har ikke kommenteret noget den sidste lange stykke tid, og sidder garanteret og hygger sig over det han har sat i gang.

JA!

Men det mest suverene er at det er ikke engang jeg som har satt det igang.Jeg har opplevet det en gang før at et forum eller miljø trigger på det vis, og fikk den enkle forklaring efterhvert av en theologistudent som hadde vært med og sett på. Men hva som har tildratt seg her scorer høyere. Hvor mange sider har jeg scoret nå som Dansk rikskjendis fordi man går og adlyder under og går på gumkmisåler for despoter og demonstrativt ukvalifiserte og anti- kvalifiserte?

La meg gi dere to tips. Jeg slo på med http://FANITULLEN.

Men neste hete tips som nu gir seg selv er http://Janteloven

Jeg tror Trollet, og jeg trenger ikke engang nevne navn, gikk av skaftet da jeg foreslo litt musikk til og særlig Fanitullen, tror jeg nok. Fordi Einstein jo var meget god på fele og spilte “Sigøynermusikk” Jiddisch selvfølgelig. Man tålte ikke Einstein i Orginal for det prøyssiske videnskabsakademi, og tålte ikke Bach og Mozart,

jeg fomlet litt og fant ikke egnede stykker til situasjonen,

men fant Fritz Kreissler som Einstein har samspilt med.

Så foreslo jeg La follia i Corellis og særlig Vivaldis versjon.

Og for å forklare Hardingfele, pekte jeg på Viola d`amore

som idag er blitt meget fin igjen.

(Vi kommer til Superstrings, nemlig.)

Idag har vi en nyhet. Alexander Rybak fra Hviterussland. Han har spilt Melodi grand prix trillrundt med bare noen få strøk på fela. Sånn skal det gjøres.

Dette finner dere vel på Youtube selv.

mejer
                        Deltager
                          • Super Nova

Hehe grineren nokLOL

Du bliver faktisk en sjov fætter, efter en flaske snaps.

Anonym
                            • Nova

Mejer wrote: Er det dig Madsen??, er du en bandit???LOL

Jeg er både layoutmæssigt udfordret og farveblind, så jeg kan slet ikke lave så flotte indlæg LOL

Anonym
                              • Super Nova

Men

Jeg må gi dere et tips til.

Fanitullen må man nemlig kjenne, den er et MUST! i seriøs, nordisk amatørmessig Chosmologi og astronomi. Det er kommet en svært god variant på akustisk gitar,

hvilket er helt nytt.

Fanitullen (the devils tune) acoustic guitar Youtube.

Christian Borlaug Fanitullen Youtube er det beste jeg finner på Hardingfele.

Det er komplisert strengespill men denne er så klar at man vil kunne følge den, og meget godt utført. Hvis dette her er vondt for trollet, så skal det plages ytterligere. Let blant danske Jazzviolinister.

Så må han selvfølgelig utsettes for Tango Jalousi av Gade. Der scorer Danmark svært høyt.

Men glem virkelig ikke La Follia. Vivaldis versjon er direkte spinnvill.

mhansen
                              Deltager
                                • Nova

Sig mig, Carbo, kan du kun udtrykke dig via mærkelig citater og historier. Du minder mig i den grad om en eller anden sjov race i Star Trek Next Generation, som kun kunne udtrykke sig i historier fra deres kultur. Noget med “Shakra, when the walls fell” for at noget går galt. Som de også sagde i serien “This species is know to be totally incomprehensible”. Sådan har jeg det med dig, ret tit.

mejer
                                Deltager
                                  • Super Nova

Der må jeg lige komme med en indvending Carbomontanus.

I Keld Knast´s verden vil udskiftningen af flexstykket, øge moment i de lave omdrejninger. Det kan man selvfølgelig kompensere med, ved at geare kronespids hjulet om. Men det er ikke let, da der er restriktioner på en sådan reperation.
                                  Se hvilke på YouTube.com, et eller andet sted.

Ydermere, er det kun tilladt at køre på asfalt, da man med de kraftige turbo motore resikere, at lave hjulspind på grus ned til grundvandet, og dette kunne i værste fald skade børnemælken i Nim kumunes realskole.

Da man gik fra letmælk til minimælk, faldt fejlprocenten af skader på skolens trampolin. Er der en sammenhæng imellem trampolinen og skolens ur??? Da det er tankevækkende, at uret altid var i gang da der var strøm på skolens el-anlæg.

Derudover ligger min puls på 10, burde jeg søge læge???

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 98 i alt)
                                • Emnet 'Svar til Carbomontanus' er lukket for nye svar.