Strøm forsyning til Canon

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Strøm forsyning til Canon

• Dette emne har 20 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 4 måneder siden af Finn. This post has been viewed 1963 times
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

I må meget undskylde, det link jeg har skrevet før var ikke der jeg bestilte. Her er det rigtige

Disapprove undskylder mange gange

Lars Malmgren
      Deltager
        • Super Nova

Hvad kostede fragten til Danmark ?

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Lars 12,74doller

mkh
            • Asteroid

Der er også en anden adapter der passer,den hedder ACK-DC20,og en som fulgte

mit 350D,som også passer 400D,ch-740N.Wink

Mvh

MKH

bjoern.andersen
              • Main Sequence

hej,

Jeg også en Canon EOS 400D, og brugte i lang tid kun batterier. Det blev efterhånden noget skit af have med at gøre så jeg har købt en strømforsyning som hedder CA-PS 700N, som blev leveret med 2 stk indsatser formet som batterier og som er indsat direkte i batteriholderen i kamerahuset.

Det virker upåklageligt, og er en stor lettelse i forhold til at skulle skifte batterier, især nu hvor temperaturen erpå vej ned.

Eneste ulempe er den extra ledning som altid er i vejen, men det går jo.

jeg købte min lader i den lokale PhotoCare butik, og leveringstiden var “kun” ca. 3 måneder fordi Canon ikke er specielt fokuceret på at sælge tilbehør fik jeg fornemmelsen af.

I dag vil jeg sige at en lader er et “must” sammen med teleskopet. Det er møjirriterende at kameraet stopper midt i en optagelse.

Og ja, spejllås koster også strøm, så der er strømforsyningen også god at have.

Finn
              Deltager
                • Neutron star

Har lige fået min strømforsyning til Canon 400D Jeg bestilte den 05-11-08 så det må siges at være super service.Thumbs%20Up

Det eneste der er galt er at stikket ikke passer til europæiske 220volt stikkere som der sidder i vore huse, men jeg har en rejse adapter, har afprøvet den, og den virker fint, lidt dumt men hvad.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
              • Emnet 'Strøm forsyning til Canon' er lukket for nye svar.