Hej alle, er der nogen der ved om man kan få en strømforsyning til Canon 400D,??? da jeg render og skifter batterier hele tiden, og min oplader kan ikke følge med, møj ireterende
Det er lidt underligt – jeg skal stort set aldrig lade batteriet i min 30D. Faktisk så sjældent, at jeg har problemer med at finde laderen! I år har jeg ladet batteriet 2 gange. Er der forskel på 350/400 og 30D’s strømforbrug eller batteri?
Ja Tommy, jeg har 4 stk, det er et være skifteri, jeg kan også kun lige klare mig igennem, hvis de aller er friskopladet og selve opladeren kan ikke følge med, samt at batterierne er temlig dyre.
Jesper jeg har forsøgt at finde noget om den, men kan ikke finde nogen pris, specefikt på en til 400d, så hvis du falder over en forhandler, så sig lige til.
De har aksepteret forsendelsen med Standard Worldwide og jeg skal give 12,74 dollar for forsendelsen i alt bliver det 38,24dollar, så jeg går da stærkt ud fra at jeg får den, og jeg kan se at den er shipped i går kl 18-00 med Id nr. så jeg kan følge den.
Ja EDB-priser kan ikke bruges! Jeg søgte på ACK-700 og fandt priser på omkring 400,- og bestilte så een…. Det jeg ikke lige bemærkede var at alle forhandlerlinkene finder en ACK-800!!! Og den passer absolut ikke, så sådan en kæmper jeg lidt med at returnere til Getmore i øjeblikket
Nogen der ved om det er ACK-700 eller ACK-E2 man skal bruge til en EOS 350D? Jeg tror jeg har fundet frem til at man kan bruge dem begge.. (350D=RebelXT?)