Strøm forsyning til Canon

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Strøm forsyning til Canon

• Dette emne har 20 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 4 måneder siden af Finn. This post has been viewed 1962 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Hej alle, er der nogen der ved om man kan få en strømforsyning til Canon 400D,??? da jeg render og skifter batterier hele tiden, og min oplader kan ikke følge med, møj ireterendeThumbs%20Down

mr.mox
        • Nova

Sig til hvis du finder noget.. Jeg kunne også godt bruge en til mit 350D

jesper
        Deltager
          • Neutron star

Jeg har en strømforsyning til mit 350D. Der findes en tilsvarende til 400D:

De forlanger en ublu pris for dem.

Jesper

motomandk
            • Main Sequence

Det er lidt underligt – jeg skal stort set aldrig lade batteriet i min 30D. Faktisk så sjældent, at jeg har problemer med at finde laderen!
            I år har jeg ladet batteriet 2 gange.
            Er der forskel på 350/400 og 30D’s strømforbrug eller batteri?

/Henrik

tommyf
            Deltager
              • Neutron star

Tror også det spiller ind om man bruger spejllås osv,,, men min gamle
              350D for ca 1.5 år siden brugte jeg gerne 4-6 batterier på en nat.

Finn
              Deltager
                • Neutron star

Ja Tommy, jeg har 4 stk, det er et være skifteri, jeg kan også kun lige klare mig igennem, hvis de aller er friskopladet og selve opladeren kan ikke følge med, samt at batterierne er temlig dyre.

Jesper jeg har forsøgt at finde noget om den, men kan ikke finde nogen pris, specefikt på en til 400d, så hvis du falder over en forhandler, så sig lige til.

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

Har endelig fundet en, den heder ack 700 og kan ses og købes på Amacone.com 25 dollarThumbs%20Up

Anonym
                    • Nova

Finn wrote: Har endelig fundet en, den heder ack 700 og kan ses og købes på Amacone.com 25 dollarThumbs%20Up

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.”

Kan du få dem til at sende den? Og virker den med 230V?

Søren

k_holst
                    Deltager
                      • Nova

Shipping er ikke noget problem!

Den kan sendes til min shipping-adresse i Florida.

Finn
                      Deltager
                        • Neutron star

De har aksepteret forsendelsen med Standard Worldwide og jeg skal give 12,74 dollar for forsendelsen i alt bliver det 38,24dollar, så jeg går da stærkt ud fra at jeg får den, og jeg kan se at den er shipped i går kl 18-00 med Id nr. så jeg kan følge den.

Jeg vender tilbag om jeg får den eller ej.

mr.mox
                          • Nova

Ja EDB-priser kan ikke bruges! Jeg søgte på ACK-700 og fandt priser på omkring 400,- og bestilte så een…. Det jeg ikke lige bemærkede var at alle forhandlerlinkene finder en ACK-800!!! Og den passer absolut ikke, så sådan en kæmper jeg lidt med at returnere til Getmore i øjeblikket

mr.mox
                            • Nova

Nogen der ved om det er ACK-700 eller ACK-E2 man skal bruge til en EOS 350D? Jeg tror jeg har fundet frem til at man kan bruge dem begge.. (350D=RebelXT?)

Finn
                            Deltager
                              • Neutron star

Ja Jacob, det var også derfor jeg valgte Amacone.com

Finn
                              Deltager
                                • Neutron star

ACK 700 passer til canon 350D, 400D 450D, jeg har ikke stødt på den anden du beskriver;;

Finn
                                Deltager
                                  • Neutron star

I skal bare sikre jer at den passer til de batterier vi bruger i cameraet nemlig NB-2L

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
                                • Emnet 'Strøm forsyning til Canon' er lukket for nye svar.