Stormen i dag

Fora ASTRO-FORUM OBSERVATIONER OG VISUEL ASTRONOMI Stormen i dag

• Dette emne har 4 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 4 måneder siden af Anonym. This post has been viewed 34 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

jimgaard
      • Asteroid

Jeg håber ikke, at nogen jer derude har haft dårlige oplevelser med dagens stormvejr. Her i Sønderborg har det haft den (for mig) positive bivirkning, at al gadelys er slukket og jeg derfor har fået mulighed for at observere uden den lysforurening, som jeg plejer at have.

Mvh. Jimmy

Søren Hansen
      Deltager
        • Giant

nive
        Deltager
          • Super Nova

outlook
          Deltager
            • Super Nova

Cool

Hilsen Leif,
            “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

Anonym
              • Moon

Jeg havde et mindre selskab bestående af ti personer på besøg på Ole Rømer Observatoriet i Aarhus. Den mindre brise (jeg er vestjyde) gjorde, at vi ikke kunne åbne kuplen, men det var stjerneklart udenfor. Så vi trodsede vejret og gik udenfor med vores starpointer. Der fik de så en større rundtur på den rigtige stjernehimmel med udpegning af kendte objekter samt de historier, der binder dem sammen. Super aften på trods af brisen. 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'Stormen i dag' er lukket for nye svar.