Stik

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Stik

• Dette emne har 9 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 8 måneder siden af lars. This post has been viewed 154 times
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Skal lige høre hvor man køber de der stik der ligner telefonstik, i løs vægt, det skulle gerne være 4 pols og 6 pols, og hvad heder de egentlig, jeg har nemlig fået en tang, så jeg kan lave ledninger der passer mig 100%, så er Michael fri for at lave dem til migWink, er der et link til et sted???

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Den lokale elektrikker.

Dem med fire ben findes i flere typer, så du skal nok have dimsen med de skal sidde i for at være sikker på at få de rigtigte.

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Nååå ja, takker MS Embarrassed

mejer
          Deltager
            • Super Nova

Hej Finn.
            Her er en lille oversigt af stikkene.
            Hvis det er dem du mener.
            Lige et godt råd, hvis du ikke er vand til at lave disse stik. Den tang du har skal være af en ordentlig kvalitet, og så skal du kontrollere, og dobbelt kontrollere at ledningerne sidder ordentligt i stiksporene, ellers vil du døje med løse forbindelser, når stikket bliver skiftevis varmt inde i huset og koldt ude i naturen.

Mejer

Skitse Navn Pins Bredde Anvendelse
            RJ11 RJ11 4 6 Telefon
            RJ12 RJ12 6 6
            RJ14 RJ14 4 4 Telefon
            RJ45 RJ45 8 8 ISDN, LAN

Finn
            Deltager
              • Neutron star

Takker Mejer, den er printet ud Thumbs%20Up

rigo
              Deltager
                • Super Nova

Inde ved sukkerkogeriet er der en elektronik butik Finn, de har alt den slags

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

Jamen Rigo, så giver du kaffen når jeg runder butikken Thumbs%20Up det er jo ikke så langt derfra, det kunne jo også være at Kim vil med.

rigo
                  Deltager
                    • Super Nova

Hej Finn

ja det kan jeg godt, mener du i butikken eller hjemme hos mig en aften ? vi kunne også tag i sommerhuset for en weekend soon hvis det har intr. ?

Finn
                    Deltager
                      • Neutron star

Tak for hjælpen, har lige lavet en længere ledning til den focuser der sidder på min Antaris, OG DEN VIRKER Clap

lars
                        • Planet

Hej Finn,

Det er et stykke tid siden du spurgte, så hvis du ikke allerede har været på indkøb

Rigo har ret i elektronik-butikken inde ved sukkerkogeriet. – Faktisk ligger den ovre ved siden af Kiwi og Tankstationen på Roersvej. Men der ligger også et par EDB-butikker eller tre på Fjordsgade (Mellem Vestre Stationsvej og Rugaardsvej) der burde have stikkene: TJ-data, BOB og Proconsult..

Kniber det helt har jeg mulighed for at køre forbi Elfa i Århus og købe med hjem til jer, for evt lægge det ind til Rigo.
                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
                      • Emnet 'Stik' er lukket for nye svar.