Stevns i weekenden

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Stevns i weekenden

• Dette emne har 2 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 535 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

camilla
    Deltager
      • Giant
      I weekenden går det løs med årets astrotræf på Stevns. Vejrudsigten ser ikke godt ud, men vi har et godt program alligevel med foredrag og naturvandring, så det bliver en hyggelig weekend under alle omstændigheder. Som supplement er der planlagt en række “regnvejrsforedrag”, hvis vi ikke kan observere om aftenen. Der er indlæg ved deltagerne om forskellige aspekter af praktisk amatørastronomi, og senest har PhD i astrofysik Thomas Tauris indvilget i at fortælle os om kompakte objekter som neutronstjerner og sorte huller.

Pga sygdom er der kommet et par ledige pladser. Derfor – der er mulighed endnu, hvis du vil med! Du skal bare skrive til mig på e-mail camilla at astronomisk.dk inden kl. 12 fredag eller ringe på min mobil: 51 27 2005 fredag efter kl. 16. Betaling kan falde på træffet og man slipper ikke for en tjans! Der er ledige pladser på sovesalen hvis man vil overnatte, ellers kan man tage hjem og sove.

Se programmet på

Vi ses!

Med venlig hilsen

Camilla Bacher Kiming

camilla
      Deltager
        • Giant

Det ser måske alligevel ud til at klare op i nat på Stevns. Byvejr på DMI har jeg ind imellem gode erfaringer med – så jeg håber at de har ret:

tommyf
        Deltager
          • Neutron star

Har lige kravlet ind af døren, er dødtræt, så jeg hviler ud i dag og ankommer i morgen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'Stevns i weekenden' er lukket for nye svar.