StarTools – kender nogen dette program?

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR StarTools – kender nogen dette program?

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 10 måneder siden af store. This post has been viewed 27 timesbjoern. This post has been viewed 27 times
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Rudi
    Deltager
      • Neutron star

Ifbm et lille projekt jeg arbejder med stødte jeg i min søgen på nettet på følgende software, er der nogen her på forum der kender det og har erfaringer med det, umiddelbart ser det rigtig godt ud:

http://startools.org

PS:

Det lille projekt jeg er igang med er et lille tool programmeret i C# der kan fjerne gradienter. Jeg troede at jeg havde fået en god og unik ide, men da det var ved at falde på plads og jeg søgte lidt på nettet, fandt jeg ud af at nogen allerede har fået denne tanke, teknikken hedder “Adaptive Histogram Equalization” (wiki).

Her et lille billede fra mit program (det er stadig i et meget tideligt stadie):

rudibr2015-04-16 09:51:44

/Rudi B. Rasmussen

store.bjoern
      Deltager
        • Giant

Det ser interessant ud, det Startools, ser ud til at kunne hjælpe newbies såvel som pro’s. Og man kan forhandle om prisen, hvis man kan godtgøre, at man på den ene eller anden måde er på r..en, sympatisk træk.

Og held og lykke med din programmering, Rudi!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
      • Emnet 'StarTools – kender nogen dette program?' er lukket for nye svar.