Når jeg nu ikke selv kan ære til MAF, så vil jeg da bare ønske alle de deltagende en super fed tur. Husk at tage en masse billeder og post dem her. Så kan det være at vi andre også kan indsnuse lidt af atmosfære
HAHAHA for satan henning sikken en energi, er du på speed,ærgeligt at jeg ikke kunne være med i år,vi kunne sikkert godt få fortalt nogle røver historier.
Takker samtidig hermed, for et rigtigt godt og hyggeligt MAF Party . Dejlige mennesker, og som sædvanlig får jeg en masse viden med hjem, super, super.
Finn – jeg fik et forklarings problem da jeg kom hjem —- har du nu købt et teleskop igen? blev der spurgt. Nej nej sagde jeg, men det er ligesom om den anden halvdel ikke tror på det. Jeg må vist skynde mig med få lavet justeringerne.
Sitter her på fergen mellom Hirtshals og Kristiansand og ville kikke på innslaget i DR der vår alles Henning så entusiastisk opptrådte, men det vil ikke vises for meg.
Min søster og jeg kommer mer enn gjerne tilbake neste år
Takk til alle som har gjort denne langweekend extra hyggelig.
Er nu kommet hjem til den anden ende af udkantsdanmark og har igen internet… Ville blot sige mange tak for et hyggeligt star party. Jeg selv og binovieweren kommer igen til næste år! MAF har allerede bestilt foredrag. Hvad det kommer til at handle om er ikke helt afgjort, men helt sikkert noget om visuel astronomi.