› Fora › ASTRO-FORUM › ASTROTRÆF OG KLUBSNAK › STARPARTY 2011
- Dette emne har 79 svar og 31 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 8 måneder siden af Anonym. This post has been viewed 1848 times
-
ForfatterIndlæg
-
16. august 2011 kl. 21:23 #67696
NicolajDeltager- Giant
Hejsa
Så er det tid til at melde sig til årets starparty!
Igen i år afholder vi Danmarks største starparty i Kompedal plantage i perioden 22. til 25. september med en række spændende foredrag, besøg af forhandlere, masser af udstyr, godt humør og hyggeligt selskab.
Det foreløbige program ser sådan ud:
Torsdag: Indskrivning
Torsdag aften: ObservationFredag: Frank Larsen – Konstruktion af og resultater med Medres2 spektrograf
Fredag: Jens Jacobsen – Kom igang med spektroskopi ATM – WORKSHOP
Fredag aften: ObservationLørdag formiddag: Hans Kjeldsen – Messenger sidste nye resultater fra Merkur
Lørdag formiddag: Hans Kjeldsen – Nyheder fra Kepler — nu begynder vi at finde spændende planeter 🙂
Lørdag eftermiddag: Frank Grundahl – SONG (teknisk foredrag med alt det sidste nye inkl måling af Solens spektrum via SONG spektrografen i Aarhus)
Lørdag aften: ObservationSøndag formiddag: Christoffer Laroff – Solen
Søndag middag: LotteriPriserne er næsten de samme så sidste år:
Deltagelse: 35,00 kr. giver adgang til alle dageMorgenmad: Fredag, lørdag og søndag
25,00 pr. gangMiddags sandwichbolle: Fredag, Lørdag og Søndag.
35,00 pr bolle. (bollerne skulle være bedre end sidste år)Grill m. salat m.m: fredag aften og lørdag aften.
100 kr. pr. gangOvernatning i Værrelse: Torsdag, Fredag og Lørdag
65 kr. pr overnatning/personOvernatning i Telt eller Campingvogn: Torsdag, Fredag og Lørdag
30 Kr pr overnatning/personHjemmesiden http://www.starparty.dk vil blive opdateret indenfor de kommende dage.
Tilmelding kan ske til Allan: allan.o.h(at)altiboxmail.dk
Vi er altid modtagelige for lidt hjælp til bl.a.: Modtagelse, køkken, opstilling af skilte m.m., indkøb, chauffør etc. Påtager du dig en tjans er der gratis kaffe under hele starparty og med de lange nætter kan det jo godt løbe op… Meld dig geren som hjælper ved tilmelding eller når du ankommer. På forhånd tak.
Vel mødt og clear skies
Allan & Nicolaj
Fordi lyset bevæger sig hurtigere end lyden så fremtræder mange mennesker kloge når du ser dem indtil du hører dem tale.
16. august 2011 kl. 21:27 #67698
hoestDeltager- Nova
JUUUBIIIIIIII jeg er med
16. august 2011 kl. 21:39 #67699
Anonym- Nova
Jeg kommer i år også
og jeg tar min søster med denne gang
Tilmeldelse er sendt via websiden !Da ses vi Høst17. august 2011 kl. 12:09 #67714
wiebenDeltager- Nova
Jeg kikker også forbi i år.
17. august 2011 kl. 23:59 #67758
henningmnDeltager- Moon
Jeg kommer også med i år 😀
18. august 2011 kl. 01:06 #67759
Anonym- Nova
Jeg spør på vegne av en ung Norsk “hobby-astronom” : Er der noen regler for at en dreng på 12-14 år ikke kan komme på Starparty ? Han og hans far har lyst til å komme nedover i år.
18. august 2011 kl. 01:36 #67760
henningmnDeltager- Moon
Hej Arne.
Jeg vil mene at det ikke har nogen betydning så længe at han er med en voksen, og det er han jo, så set med etisk regler så er der ikke nogen forhindring.18. august 2011 kl. 12:02 #67766
Anonym- Nova
Hei Henning !
Det var slik jeg også tenkte.Da anbefaler jeg dem å ta kontakt med Maf selv pr telefon, sånn for å være på den sikre siden !
18. august 2011 kl. 14:19 #67774
NicolajDeltager- Giant
Hjemmesiden er desværre ikke klar endnu …
Indtil da er det altså udelukkende informationer her på forum der gælder. Det betyder at tilmeldinger skal ske til ovenstående e-mail adresse: allan.o.h(at)altiboxmail.dk
Vi vil MEGET gerne have tilmeldinger så snart som muligt af hensyn til planlægningen.
Ja, selvfølgelig er børn og unge med interesse for astronomi velkommen! Vi vil glæde so til at se jer allesammen.Nicolaj
Fordi lyset bevæger sig hurtigere end lyden så fremtræder mange mennesker kloge når du ser dem indtil du hører dem tale.
19. august 2011 kl. 15:49 #67832
Anonym- Nova
oki, da har jeg tilmeldt pr ovenstående e-mail og håper den gikk gjennom
ville vært fint med en tilbakemelding, men skjønner at man har travelt !
Vi ses !20. august 2011 kl. 16:58 #67898
simon.skofteland- Moon
Takk for at du spurte Arne
Men det blir desverre ikke i år
Men da satser jeg på neste år med mitt 12″ Teleskop
(Stolt)
20. august 2011 kl. 20:44 #67916
Anonym- Nova
Bare hyggelig Simon, vi ses nok ! Flott Teleskop
20. august 2011 kl. 21:55 #67920
simon.skofteland- Moon
8. september 2011 kl. 11:17 #69006
tpaw- Planet
Jeg er lige blevet fyret fra mit deltidsarbejde pga. nedskæringer og har nu mulighed for at komme med.
Er det stadig muligt at tilmelde sig?Mvh Thomas.
8. september 2011 kl. 17:31 #69017
NicolajDeltager- Giant
Hej Thomas
Synd du er blevet fyret men jeg er glad for at du vil med til MAF Starparty 2011. Du kan stadig melde dig til hos Allan. Se http://www.starparty.dkI øvrigt vil jeg opfordre alle som har lyst til at deltage at MELDE SIG NU.Der kommer igen i år forhandlere og igen i år afholder vi lotteri med fine gevinster (kikkert m.m.)
Vel mødt til nogle glade dageNicolaj
-
ForfatterIndlæg
- Emnet 'STARPARTY 2011' er lukket for nye svar.