› Fora › ASTRO-FORUM › OFF TOPIC › Star Wars Battlefront
- Dette emne har 8 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 7 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 50 times
-
ForfatterIndlæg
-
19. juli 2015 kl. 04:54 #134815
mikael_joeDeltager- Super Nova
Nu er teknologien nået det punkt hvor spillene er flottere end filmen.
Check lige den her:
Star Wars Battlefront: Multiplayer Gameplay | E3 2015 “Walker Assault” on Hoth
https://www.youtube.com/watch?v=jXU5k4U8x20
Er vildt imponeret over hvor godt det hele ser ud og integrerer.
The empire strikes back var den første star wars film jeg så i biffen, kan knap nok huske det så lille var jeg.
19. juli 2015 kl. 10:21 #134817
HarkhoostDeltager- Planet
WOOOW.
Jeg har spillet Battlefield fra BF1942 til i dag hvor det er BF4.
https://www.youtube.com/watch?v=xIHYxaN3SUcOg man kan godt se at DICE står bag begge.
Nu kribler det godt nok i fingrene for at prøve Star Wars Battlefront.19. juli 2015 kl. 10:50 #134818
chris_hDeltager- Super Nova
Vel ja den ser bra ut, men ikke noe bedre enn de andre nye spillene på markedet. Men når spillene en gang i fremtiden ser ut som i videoen under…. oh maaaan….
https://www.youtube.com/watch?v=9Tq0AuDKEnQ
Ser også fram mot Sony’s Morpheus briller neste år!
Chris_H 2015-07-19 11:43:11 19. juli 2015 kl. 13:26 #134819
max- Nova
Det er super flot grafik der efterhånden bliver lavet til mange af de nye spil, men de kræver
jo så også nogle heftige ressourcer i computeren.
Har selv sidst spillet lidt ”Elite Dangerus” og ”Witcher 3” som begge er ret godt lavet.Men jeg tror nu mere på et spil som ”No Man’s Sky” som allerede nu, før det er
udgivet, er gået hen og blevet et kult spil.
Grafikken er ganske vist ikke helt så flot som mange af de andre spil, men jeg mener heller ikke
at det er grafikken alene der gør at et spil bliver godt.
Med et åbent fiktivt univers og 18,446,744,073,709,551,616 forskellige planeter at udforske får
man travlt med bare at lande på nogle af dem.
Næsten alt er procedurelt genereret, selv planter og dyreliv.
Alle de planeter som har liv har også klima, planter og dyreliv efter hvor tæt de er placeret på
moder stjernen og alle planeter har forskellige dag/nat cyklus.
Man vælger selv om man vil udforske,handle,være pirat,kæmpe mod andre rumskibe eller
lidt af det hele.
Det skulle også være fuldt forberedt for Sony Morpheus brillerne.Men prøv selv at se lidt demoer fra spillet:
http://uk.ign.com/articles/2015/07/02/no-mans-sky-everything-you-need-to-know-ign-first?watch//Max
19. juli 2015 kl. 16:15 #134823
astrojensenDeltager- Neutron star
Chris_H wrote:
Vel ja den ser bra ut, men ikke noe bedre enn de andre nye spillene på markedet. Men når spillene en gang i fremtiden ser ut som i videoen under…. oh maaaan….
https://www.youtube.com/watch?v=9Tq0AuDKEnQSer også fram mot Sony’s Morpheus briller neste år!
Øhmn, det er det samme spil, som i det første indlæg… Blot bedre videokvalitet.
Thomas, Bornholm
19. juli 2015 kl. 18:16 #134831
Linken min er en game engine demo og ikke bilder fra selve spillet. Hadde det sett slikt ut hadde jeg også kjøpt det!
Chris_H 2015-07-19 18:19:53 20. juli 2015 kl. 00:52 #134837
Bjørn SandåkerDeltager- Neutron star
Chris_H wrote:
Linken min er en game engine demo og ikke bilder fra selve spillet. Hadde det sett slikt ut hadde jeg også kjøpt det!Hva får deg til å tro at det ikke blir slik i spillet når det er ferdig da?
Frostbite 3-motoren lager fin grafikk, selv om den svikter litt på realistiske ansikter. Men det er ikke så farlig, synes jeg. Ellers er det én ting med Star Wars BattleFront jeg ikke liker, og det er at det ikke blir romkamper* – kun landbasert FPS. Dog så det ut til at man kunne fly romskip og speedere nede på land, hvis man skal tro videoen i første post.
Bjørn Sandåker 2015-07-20 00:52:33 Mvh,
Bjørn20. juli 2015 kl. 15:50 #134843
Vel fordi de har sagt det selv. Figurene er riktig nok fra spillet men bakgrunnen er kun “game engine showcase”
Når det gjelder romkamper:
“We want players to stay in the same [environment] – we don’t want
players to fly off and do something over *here.* It’s about the Battlefront experience, so we want to keep you in-atmosphere and fighting with the infantry.”Men enig, romkampene i SW:BF2 var epic!
22. juli 2015 kl. 15:33 #134911
Bjørn SandåkerDeltager- Neutron star
Chris_H wrote: Når det gjelder romkamper:
“We want players to stay in the same [environment] – we don’t want
players to fly off and do something over *here.* It’s about the Battlefront experience, so we want to keep you in-atmosphere and fighting with the infantry.”Ja, jeg leste det. Det er et utrolig fjollete utsagn! Patrick Bach fra DICE sitter fast i gammeldags tenkning her.
Med bakkebasert FPS får han sikkert en del spillere (som er interessert i slike ting), men spillere som er primært interessert i romsimulatorer kommer først når det er utsikter til romkamper. Hvorfor vil han bare én type spillere, og hvorfor tror han at disse spillerne vil forlate bakkekampene fordi de vil spille oppe i rommet istedet? Noen vil kanskje gjøre det, men det vil også være en motsatt effekt. Poenget er at når det er flere spillere totalt så vil det bli mer liv – i alle deler av spillet.
Et moderne spill (som Star Citizen) spenner over flere sjangre, dvs. romkamp og FPS (pluss annet), for å tiltrekke seg så mange forskjellige spillertyper som mulig. Folk er interessrt i forskjellige ting. Patrick Bach prøver å presse dem inn i en trang ramme og dét er 90-talls måte å tenke på.
Bjørn Sandåker 2015-07-22 15:35:56 Mvh,
Bjørn -
ForfatterIndlæg
- Emnet 'Star Wars Battlefront' er lukket for nye svar.