STAR PARTY 2015

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK STAR PARTY 2015

• Dette emne har 88 svar og 25 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 5 måneder siden af alan. This post has been viewed 2395 times
Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 89 i alt)
  • Forfatter

nightsky
    Deltager
      • Neutron star

Hejsa

Er der nogen der ved hvad grill og frokost består af? Bøf, kotelet, kylling, pølser, sandwich o.s.v. For de kræsne er det jo rart at vide.

Er der mere på vej end de to spændende foredrag som er på hjemmesiden nu?

astrojensen
      Deltager
        • Neutron star

Kom lige i tanke om, at jeg hellere måtte tilmelde mig officielt via hjemmesiden, da jeg jo er sat på som foredragsholder…

Thomas, Bornholm

nightsky
        Deltager
          • Neutron star

God ide Thomas – det vil jo ikke være godt hvis antallet foredragene bliver halveret blot fordi du ikke har tilmeldt dig LOL

Nicolaj
          Deltager
            • Giant

Er der ikke andre der har lyst til at fortælle om hvad der er fedt ved vores hobby?

Lars, hvad med en kort intro til den forestående WR-ekspedition til Teide?

Rudi, det kunne være fedt at høre om dine oplevelser med opdagelsen af den nye variable stjerne.

Eller hvem kan og vil give en introduktion til PixInsight, Aip4Win eller andet interessant program?

Har du været ude at rejse og fået en astro-oplevelse så del den med os.

Der er også et væld af dygtige astrofotografer her på forum og det ville være rigtig spændende med en beretning om arbejdsgangen fra optagelse til færdigt billede. Hvad siger fx Bent, Martin, Morten eller Rolf til sådan et indslag?

Som I kan se af programmet på http://www.starparty.dk er der god plads i år så giv dit bidrag i år og gør alle glade 🙂

Husk også at I år er der brugtbørs så medtag det grej du ikke længere bruger og sælg eller byt til nyt.

Maden er bestilt, øl og vand hentes i tyskland i weekenden, nøglen til Kompedal er ankommet og mange har tilmeldt sig. Men har DU tilmeldt dig?

Vejrudsigten ser god ud så medtag dit grej – masser af grej.

Vi glæder os til at se jer allesammen!!!

Mvh

Lars L, Allan R og Nicolaj H

Fordi lyset bevæger sig hurtigere end lyden så fremtræder mange mennesker kloge når du ser dem indtil du hører dem tale.

astrojensen
            Deltager
              • Neutron star

Ved i, hvad vi mangler til Star Party? En ATM konkurrence! Den vil sikkert starte i det små, de første år, men vi har virkelig nogle talenter rundt omkring i landet. Vi kan sagtens være med her, i forhold til udlandet.

Thomas, Bornholm

nightsky
              Deltager
                • Neutron star

Nicolaj, jeg har ikke nok info til at kunne fortælle om Teide kampagnen.

Rudi
                Deltager
                  • Neutron star

Nicolaj, jeg ser om jeg kan nå af stykke noget sammen i denne weekend, men ingen garantier – schedulen er lidt tight.

/Rudi B. Rasmussen

Nicolaj
                  Deltager
                    • Giant

rudibr wrote: Nicolaj, jeg ser om jeg kan nå af stykke noget sammen i denne weekend, men ingen garantier – schedulen er lidt tight.

Super! Det vil bare være så godt om du kan få tid til at berette om din oplevelse.

mvh

Nicolaj

Fordi lyset bevæger sig hurtigere end lyden så fremtræder mange mennesker kloge når du ser dem indtil du hører dem tale.

jakob.andersen
                    Deltager
                      • Super Giant

Der er håb…

bjoerk.jensen.nova
                      Deltager
                        • Giant

Det ser i hvert fald lovende ud for dem der kommer allerede torsdag 🙂

Og det gør jeg med campingvognen pakket med teleskoper, opstilling og meget andet.

Med det gode vejr i sigte vil jeg også i år lave timelapse optagelse de kommende nætter.

Vi ses alle.

Clear Sky’s

Frank Larsen
                        Moderator
                          • Super Nova

Desværre dukker jeg nok først op fredag selvom jeg er tilmeldt fra torsdag. Pokker tag arbejde og datterens skole der har arrangementer. Nu må vi se om der kommer andet end lidt ATM med.

astrojensen
                          Deltager
                            • Neutron star

Jeg kommer også torsdag, som jeg plejer.

Thomas, Bornholm

Rudi
                            Deltager
                              • Neutron star

Så er jeg også tilmeldt, incl frue+datter. Vi dukker først op lørdag formiddag.

/Rudi B. Rasmussen

leif.hugo
                              Deltager
                                • Nova

Jeg kommer også torsdag eftermiddag.

jakob1234
                                Deltager
                                  • Nova

Jeg kommer også torsdag – og håber naivt på at jeg skal tage billeder alle nætter, helt skyfrit 😀

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 89 i alt)
                                • Emnet 'STAR PARTY 2015' er lukket for nye svar.