› Fora › ASTRO-FORUM › OFF TOPIC › Star Citizen – Squadron 42
- Dette emne har 226 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 8 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 11150 times
-
ForfatterIndlæg
-
25. juni 2013 kl. 06:56 #104563
amelsen- Giant
Jamen modellerne tror jeg gerne… renderingen syntes jeg bare ser ud som om det er pre-rendered med antallet af polygoner, og brugen af lys…
Med andre ord.. det kan sagtens være der in-game engine.. jeg tror bare den har pre-rendered grafikken da det ser ud til at være af en kvalitet som ikke kan køres in-game real-time.
25. juni 2013 kl. 15:53 #104565
Bjørn SandåkerDeltager- Neutron star
En vanlig antagelse for dem der ikke har fulgt projektet, og kommer fra den nuværende spilværdenen med konsoller. 🙂 Beklager at sige det, men konsollerne, med sin syv år gamle teknologi (indtil nu) har håbløst dårlig grafik.
Jeg kan forsikre dig at kvaliteten bliver lige så god i hele spillet som her i denne videoen. Chris Roberts sætter høje krav til maskinvaren og bryder sig ikke om at lave spil til masserne med medium laptops. Han har sagt hele tiden at man må have en top computer for at kunne spille Star Citizen.
Så jeg kan kun anbefale at man besøger projektets netside for at læse mere og se flere videoer.
Bjørn T. Jønsson 2013-06-25 15:54:51 Mvh,
Bjørn25. juni 2013 kl. 15:58 #104566
mikael_joeDeltager- Super Nova
Hvilket er en af grundene til at jeg smed penge efter ham.
Er træt af spil som blir udvilket til consoler og så konvertet til PC med temmeligt dårligt kvalitet. Stinkende langt væk af den lave konsol standard med 6-8 timers spilletid.
25. juni 2013 kl. 18:54 #104567
Apropos det, Michael, jeg fik aldrig noget svar fra dig på min invitation til at være med i vores team. Jeg holdt døren åben så længe jeg kunde, men nu er det for sent i denne omgang. Vi tager ikke længre op flere medlemmer. Sorry!
Mvh,
Bjørn25. juni 2013 kl. 22:24 #104571
Sorry ja, fik ikke tid til at kigge på det. Det var ikke fordi jeg ikke ville være med.
26. juni 2013 kl. 01:40 #104574
Det bliver måske en udvidelse af vores team på et senere tidspunkt, Michael. Da håber jeg du bliver med! 🙂
@ Allan: Her er en artikkel på engelsk om lidt af processen bag dette rumskibet:
First look at Star Citizen’s ‘BMW’ spaceship, the 300i.
I bunden af artikkelen er en link til “salgsbrochuren”, der er lavet som en brochure for bil 🙂
Bjørn T. Jønsson 2013-06-26 01:47:22 Mvh,
Bjørn26. juni 2013 kl. 07:16 #104575
amelsen- Giant
Bjørn… der står stadigvæk ikke at det er en repræsentation af in-game graphics.. men blot at det er den samme engine der er brugt. Der er himmelvid forskel i min optik.
Tag fx. CryEngine fra Crysis… den engine kan konfigureres og sættes op til næsten umenneskelige propertioner i forhold til realistisk grafik… og har sat nye standarder for hver ny version der er kommet. Men fælles har også været at den engine har kunnet sættes op så ingen maskine der kan købes for en almindelig person’s penge kan trække den i fuld effekt og højeste opløsning når den er udkommet.
Min teori er blot at den video nok er en repræsentation af hvad der teknisk er muligt med den engine, men at du med selv en splinter ny maskine nok ikke kommer til at kan spille det med alt det slået til, og stadig opnå en fornuftig FPS samtidig med… tænk bl.a. på large scale space-battles…
Det er derfor jeg ikke tror det er en realistisk repræsentation af det den normale spiller kan forvente at se i spillet når de spiller det. (med andre ord.. ikke real-time in-game).
Men hey… jeg kan jo tage fejl 😛 Det vil så være første gang jeg tager fejl i de sidste 20 år med hensyn til sådan noget… men en gang skal jo være den første =)
27. juni 2013 kl. 03:42 #104603
amelsen wrote: Bjørn… der står stadigvæk ikke at det er en repræsentation af in-game graphics.. men blot at det er den samme engine der er brugt.
Da forstår jeg ikke hvad du mener. Det står da tydeligt at det er in-game graphics …
amelsen wrote: Tag fx. CryEngine fra Crysis…
Ja, det er den der bruges i Star Citizen.
amelsen wrote: Det er derfor jeg ikke tror det er en realistisk repræsentation af det den normale spiller kan forvente at se i spillet når de spiller det. (med andre ord.. ikke real-time in-game).
Har du læst noget på projektsiden? Du vil snart ændre mening når du ved mere, tror jeg.
Men det er en håbløs diskution hvis du ikke tror på det jeg siger. Jeg er ikke kommet hit for at overbevise dig om at det er rigtigt slik jeg siger det. Jeg er dessuden uvant – og uinteresseret – med at forsvare sandhedsgehalten i mine ord og og føler det lidt ubehagelig at diskutere på det niveauet.
Så du får tro hvad du vil, Allan. 🙂
Bjørn T. Jønsson 2013-06-27 03:43:48 Mvh,
Bjørn27. juni 2013 kl. 11:43 #104607
amelsen- Giant
Nej jeg har ikke læst noget på nogen projektside? Jeg fandt en artikel på nettet hvor det eneste der stod var at det var ingame engine der var brugt…
Nu har jeg gravet lidt yderligere.. Det var slet ikke for at anfægte dig Bjørn.. på nogen måde. Det er bare set så mange gange at spil-producenter smider rundt om sig med falsk markedsføring 🙂
Nu har jeg dog imellemtiden fundet dette citat fra deres EGEN hjemmeside:
We would like to clarify one further thing about the commercial: the video you saw wasn’t just made in-engine, it used actual game models. You’re looking at the 300i mesh you will see in Star Citizen and not some high-poly fake created for cutscenes and good PR. What you’re seeing is what you’ll play.
Det er intet mindre end imponerende.. jeg kan ikke vente til at det spil kommer =)
27. juni 2013 kl. 23:17 #104611
Ja, det er det samme sitatet jeg siterede fra deres hjemmeside, i en tidligere post her: http://astro-forum.no/forum_posts.asp?TID=9295&PID=108461#108461.
Mvh,
Bjørn29. juni 2013 kl. 23:43 #104632
Directors Cut:
[tube]http://www.youtube.com/watch?v=YTBzrUwB6Qo&feature=player_embedded[/tube]
Mvh,
Bjørn30. juni 2013 kl. 03:28 #104635
Nice, Tigers Claw 🙂
30. juni 2013 kl. 21:54 #104667
aye!
Nu har projektet samlet ind mere end det halve af hvad der trengs totalt:
Denne ugen, frem til Fredag, er absolut sidste chance til at sikre sig rumskibe med Lifetime Insurance (LTI), samt nogle af de mere sjældne modeller (M50, Starfarer, Gladiator, Retaliator, og Caterpillar) før lancering i 2015.
EDIT 3. juli 22:45: Pengerne fosser ind:
Bjørn T. Jønsson 2013-07-03 22:46:20 Mvh,
Bjørn11. juli 2013 kl. 03:15 #104880
$14,2m det er sgu imponerende.
Viser bare at folk vil støtte et ORDENTLIGT spil.
12. juli 2013 kl. 02:07 #104902 -
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.