Star Citizen – Squadron 42

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Star Citizen – Squadron 42

• Dette emne har 226 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 8 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 11146 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 227 i alt)
  • Forfatter

Bjørn Sandåker
    Deltager
      • Neutron star

Jeg må bare få nyheden ud til alle jer der er fan af romsimulator games – nu laver Chris Roberts (CR), manden bag Wing Commander, et nyt spil for PC: Star Citizen – Squadron 42! Dette bliver kæmpeflot om to år, når det er ferdigt! CR lover 10 gange bedre opløsning/polygoner end dagens spil og et frit univers man kan gøre stort set hvad man ønsker. Allerede nu kan man reservere sit eget rumskip på hjemmesiden. Jeg må indrømme at jeg allerede har gjort det …

[tube]91cDuhxHW3M[/tube] [tube]1M995Mqr67E[/tube]

[tube]RlIWJlz6-Eg[/tube] [tube]92rb-8mYHE0[/tube]Bjørn T. Jønsson2012-11-21 03:51:52

Mvh,
      Bjørn

2mas
      Deltager
        • Nova

Uhh, det ser spændende ud. Jeg er selv stor fan af space sims. Har du købt Commandor pakken?

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Dette bliver utroligt, Tomas! Jeg glæder mig som et børn til jul!

Jeg har køpt et $125 lod til niveu “Wingnut” og dermed et Hornet-tybe skib, samt noget andet (USB-stik der ligner et rumskib, med programmet og alt datamaeriale, posters, etc.), og selvfølgeligt tilgang til alpha- og beta-versioner efter hvert. Det følger også en militær gradsbetegnelse med: Oberst.

Senere havde jeg tænkt at opgradere til Constellation-niveu (og admiral). Det er et rumskip der kan have 4 personers mandskab og man kan gå inde i det. Det ligner lidt på Millennium Falcon i Star Wars.

2mas wrote: Har du købt Commandor pakken?

Nej … jeg har kun nogle “gamle” Wing Commander-spil … Er det kommet noget nyt med alle samlet i én pakke?

Bjørn T. Jønsson2012-10-26 23:17:43

Mvh,
          Bjørn

2mas
          Deltager
            • Nova

Jeg mente om du havde købt “Give me the galaxy”-pakken (Titel: Commander)

Men det bliver spændende at se, når det kommer. Har du prøvet at spille Eve Online?2mas2012-10-27 00:04:33

Bjørn Sandåker
            Deltager
              • Neutron star

2mas wrote: Jeg mente om du havde købt “Give me the galaxy”-pakken (Titel: Commander)

Åja, Ok. He-he. Nej, det har jeg ikke. $10.000 er jo helt umuligt for en vanlig mand at opnå. Jeg lagde dog mærke til at CR har givet sig selv Commander tittel, men han har vel råd til det også – selv om han mådte betale for det, hvilket han antageligt ikke gør. For min egen del vil jeg opgradere min “pledge” til “Come Fly With Me” ($250) der inndeholder et Constellation-skib.

2mas wrote: Har du prøvet at spille Eve Online?

Nej, dessverre. Men nu som jeg har hørt så meget om det på forumet til Star Citizen så må jeg vel prøve det! Et andet spil jeg vil prøve er Freespace 2 Open. Jeg har gået glip af nogle slike som jeg absolut burde ha prøvet. Det har delvis sammenhæng med at jeg har gået væk fra Windows i daglig brug, og delvis fordi jeg ikke følger med i spilverdenen længre, så jeg ved ikke hvad der kommer på markedet. Star Citizen læste jeg om helt tilfældigt på en norsk netside.

Bjørn T. Jønsson2012-10-27 01:59:53

Mvh,
              Bjørn

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Det er forøvrigt sjovt at registrere at gjennemsnitsalder i SC-forumet er ca. 30 år! Det er blandt dem der har opgivet sin alder i 2-3 “Hvor gammel er du?”-tråder, men statistikken er baseret på flere hundrede tilbagemeldelser.

Bjørn T. Jønsson2012-10-27 14:46:11

Mvh,
                Bjørn

mikael_joe
                Deltager
                  • Super Nova

Wing Commander 2 var grunden til at jeg købte min første PC 🙂

Bjørn Sandåker
                  Deltager
                    • Neutron star

Da må du købe dig et skib i SC, Mikael. Mindste bidrag for at få et skib er kun $35. Dem der køber nu vil ha blandt andet have “forsikring” mod at miste skibet når man bliver skudt ned. Du mister last og tilpasninger til skibet, men selve skibet bliver altså gendannet slik det var oprindeligt.

Mvh,
                    Bjørn

mikael_joe
                    Deltager
                      • Super Nova

Har allerede fornyligt brugt $120 på en Founders Package til MechWarrior Online.

Mine gamle internet venner har samlet sig igen omkring dette spil. Det er en genoplivning af et koncept fra 15 år siden – Multiplayer Battletech.

Et spil som jeg dengang spillede så meget at det løb op i nogle ret store telefon regninger

Bjørn Sandåker
                      Deltager
                        • Neutron star

Hvordan er MechWarrier? Er det en rumsimulator?

Mvh,
                        Bjørn

mikael_joe
                        Deltager
                          • Super Nova

Nej det er kamp roboter som kæmper mod hinanden. Det er dog noget mere kompliceret end som så.

Open Beta starter på mandag. Skal lige siges det ikke er en release open beta, det er en rigtig open beta. Med bugs og alt det der stadig mangler at blive lavet. Det er free 2 play.

http://mwomercs.com/

Bjørn Sandåker
                          Deltager
                            • Neutron star

Ok. Får man forskellige skins på roboterne i MechWarrior, slik vi kan få på skibene i SC? Måske en knald grøn Borat-badedragt til en af dem der kamproboterne …? Det havde været sjovt!

Mvh,
                            Bjørn

2mas
                            Deltager
                              • Nova

Bjørn, du bør prøve Eve. Der er en gratis 14 dages trial. Men det er et stort spil, som er svært at få et indtryk af på 2 uger.

Men pas på. Selv om du kan træne din char offline, så tager spillet MEGET af din tid. Jeg var suget ind i den verden i 4 år.

Jeg spiller desværre ikke mere, men har stadig 2 kontier hos dem 😉

Bjørn Sandåker
                              Deltager
                                • Neutron star

Jeg skal kikke på den, Tomas. Måske du vil sælge mig den ene af dine to konti billigt? Jeg mener, hvis du ikke spiller mere hvad har du så brug for to konti til?

Mvh,
                                Bjørn

michael.bertelsen
                                Deltager
                                  • Nova

Uha!… det er længe siden jeg har spillet den slags – ikke siden Tachyon the fringe tilbage i 2000

Det her er hvist et “must have” Wink Flot!
                                Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 227 i alt)
                                • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.