Støbning af pier

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Støbning af pier

• Dette emne har 21 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 8 måneder siden af joergen. This post has been viewed 1903 timesk. This post has been viewed 1903 times
Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Forfatter

timo
    Deltager
      • Giant

OK, tack Bobo !

Det är någonting jag behöver till min Losmandy.

Hilsen

Timo

joergen.k
      Deltager
        • Nova

du havde skrevet det som om man kunne stable betonen og gå på den med det samme,selfølgelig skal det hænge sammen og have det rette sætmål, en 35 beton kan fås i flyd sætmål 180 vibrations fri osv.

så vi snakker forbi hinandenLOL

mure er jeg ikke men betoner

jesper
        Deltager
          • Neutron star

Timo wrote: Jesper,

var kan man köpa den pieradaptern du visar på bild ?

Timo

Hej Timo,

Undskyld, jeg har først set din post nu. Pier adapteren kan købes her: http://www.epsilontelescopes.co.uk/mps.htm Jeg bruger den selv og kvaliteten er førsteklasses.

bobo
            • Giant

Det tror jeg da vidst oss Jørgen, var lige ved at blive bange for at tage StorebæltsbroenSmile

Godt nok kan jeg gå på vandet, meeen ved beton kræver det vidst en stærkere tro.LOL

Bobo2009-06-15 22:17:50

soeren
              • Main Sequence

Bobo vi snakker en pier, det har nok ikke den store betydeligt om styrken på betonen er

15Mpa aller 30Mpa, det ville nok være sjovre hvis man orkede at forspænde stålet i pieren.

“Michael hvor meget må sådan en Pier flytte sig til siden, før man kan se det ved foto. (hvis man bruger en C8) ?

For det er da muligt at beregne deformationer på sådan en pier (-;

ps: Hvis man ønsker at have en mere lind/tynd beton kan der tilsættes et plastifiserende tilsætningsstof.

Mvh Søren

karsten
                • Main Sequence

Ja… Disapprove Ville sgu egentligt gerne vide, hvilke broer i Dk og omegn ham Jørgen har været involveret i… Så kunne man da liiige vælge en anden rute de steder, hvor han har stået for blandingsforholdet… Vand/Beton!!!!! Big%20smile

joergen.k
                Deltager
                  • Nova

Evil%20Smile du skulle bare vide

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
                • Emnet 'Støbning af pier' er lukket for nye svar.