spikes, hvor kommer de fra?

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TELESKOPER OG MONTERINGER spikes, hvor kommer de fra?

• Dette emne har 34 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 8 måneder siden af joergen. This post has been viewed 511 timesk. This post has been viewed 511 times
Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Forfatter

jesper
    Deltager
      • Neutron star

Trist for dig Morten og trist med endnu en Orion Optics historie af de dårlige. Jeg letter på hatten for dit mod og mandshjerte ved at bestille endnu et spejl fra dem.

astrojensen
      Deltager
        • Neutron star

Det slår sømmet i brædtet for mig. Ikke nogen spejle fra Orion Optics til mig. Jeg er ganske rystet. Ikke over, at spejlet er halvdårligt, men at man snyder med testrapporten. Det er komplet no-no for mig.

Thomas, Bornholm

morten
        Deltager
          • Super Nova

Jesper wrote: Trist for dig Morten og trist med endnu en Orion Optics historie af de dårlige. Jeg letter på hatten for dit mod og mandshjerte ved at bestille endnu et spejl fra dem.

Tak Jesper, der er en hårfin grænse mellem mod og tåbelighed (jeg kan ligesågodt selv påpege det).

bengt
            • Main Sequence

Beklagar verkligen Morten och måste vara ytterst pinsamt för Orion optiks köra med falska protokoll på sin optik?

Bengt

joergen.k
            Deltager
              • Nova

Der skal da reklameres over det spejl,det er købt som ultra 1/10pv.forbandet svineri.

Hvad kom i frem til?

Og hvad er det der gør at rapporten ikke stemmer overens med spejlet.

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
            • Emnet 'spikes, hvor kommer de fra?' er lukket for nye svar.