Spanien indvier verdens største teleskop

Fora ASTRO-FORUM GENEREL ASTRONOMI Spanien indvier verdens største teleskop

• Dette emne har 68 svar og 12 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 6 måneder siden af jesper. This post has been viewed 4291 times
Viser 9 indlæg - 61 til 69 (af 69 i alt)
  • Forfatter

jesper
    Deltager
      • Neutron star

http://www.rigorigo.dk wrote: hehe Jesper

Tror du læser/forstå det jeg skriver på din egen måde. du nævner etc.

Ja så er vi to om det LOL

John.St wrote:
      Politisk-økonomiske -ismer er hovedsagelig ufuldstændige hypoteser, som kræver, at virkeligheden skal tilpasse sig hypotesen.

Enig

Jesper2009-08-16 23:47:08

rigo
      Deltager
        • Super Nova

Jesper Kan du nævne nogen som er “perfekte” Person, land, stat, tids alder osv. ? Jeg ser kun en slags kapitalisme alle steder. Man skal tænke sig godt om for at finde nogen/noget.

Hmmm de gammel Indianer, hmm næææ der var også kapitalisme

hmmm Munke, ============”==============

hmmm De røde lande som snart er helt væk ============”==============

hmmm Christaina KBH ============”==============

hmmm Børn ============”==============

FINDS IKKE

det er kun ønsketænkning

Ved ikke om du har børn / kone Jesper ? Men jeg tror det ikke ? Anyway, den dag du får det vil du med sikkerhed gå den samme vej som de fleste, at blive borgerlige LOL med aldren

http://www.rigorigo.dk2009-08-17 00:02:38

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

“The acquisition of wealth is no longer the driving force in our lives. We work to better ourselves and the rest of Humanity.” — Captain Picard, First Contact.

Live Long and Prosper! Big%20smile

Mvh,
          Bjørn

jesper
          Deltager
            • Neutron star

Jeg tror du skal læse lidt op på dine ismer Rigo!

Perfekte lande, systemer eller mennesker findes ikke, og det kommer de heller aldrig til. Utopia er en fantasi og vil altid være det. Betyder det at man ikke behøver at lære af fortiden, og gøre tingene bedre?

Kapitalistiske munke …Wacko

Jesper2009-08-17 00:08:40

rigo
            Deltager
              • Super Nova

Ja hvis man ikke kan gemsku “munke” og den slags så er de ikke Kapitalistiske

Anyway prøv at tjek jer selv = ALT arbejde er kedlige i længden, MEN vi går ofte og laver det samme og det samme i mange år og det er ikke meget hurra over det for de fleste, men hvorfor gør man det ? jo fordi vi bund og grund vil have ting og sager hele tiden og kan ikke få nok, og det er naturlige for os at vi vil det.

Min anskuelse det er lige med Kapitalist. De andre typer findes stor set ikke, ihvertfald bilder de sig noget ind, eller prøver at vise de er det, eller det er fordi de ikke kan opnå det. Jeg har været i nogen samenfund, hvor dagligedagen var meget laid back, men det var mest fordi muligheder var små, og ikke fordi folk ikke ville have “mere”. Og når en fik mere, så smutter de sku, og deler ikke ud LOL

Og dem der så virkelige bare kan finde ud af at laid back, det kan de kun hvis andre gider at knokle. Nasser og kritiker er der nok af LOL

http://www.rigorigo.dk2009-08-17 08:32:45

jesper
              Deltager
                • Neutron star

Alt det kedelige, hårde, opslidende arbejede, alt lønslaveriet – er en uundgåelig følge af det kapitalistiske system. Det kunne sagtens være anderledes, det er ingen naturlov at vi skal arbejde i små diktaturer. Men jeg gider ikke gå ind i en længere udredning her, da vi alligevel aldrig bliver enige.

rigo
                Deltager
                  • Super Nova

bliver enige hvem siger viu skal det Jepser 🙂

Men jeg kunne godt tænke mig at høre om alternativet

rigo
                  Deltager
                    • Super Nova

Jesper wrote: Alt det kedelige, hårde, opslidende arbejede, alt lønslaveriet – er en uundgåelig følge af det kapitalistiske system. Det kunne sagtens være anderledes, .

Jepser Jeg tror de gamle (hvor bedsteforældre) ville vende sig i graven Cry, hvis de høre at alt deres hård arbejde var en ligegyldig og hvor utaknemlige, når man ser hvordan vi har det i dag.

jesper
                    Deltager
                      • Neutron star

Hvem har sagt noget om det? Vi taler forbi hinanden – så slut herfra.

Viser 9 indlæg - 61 til 69 (af 69 i alt)
                    • Emnet 'Spanien indvier verdens største teleskop' er lukket for nye svar.