Spam

• Dette emne har 6 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af waltere. This post has been viewed 197 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

holm
    Deltager
      • Super Giant

Hvad sker der..???

Er vi blevet spammet eller hvem er den klaphat som har sendt ligegyldige indlæg i alle tråde.???

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Det sker ind imellem.

motomandk
          • Main Sequence

Efter jeg installerede reCaptcha for login på min side, er problemet helt væk – tidligere havde jeg op til 4-5 ‘bot’ registreringer om dagen.

Blot en idé.

/Henrik (H)

jeppe
          Deltager
            • Super Giant

Han er væk nu.

Der er allerede captcha her på forum. Det er ikke muligt at oprette sin profil uden captcha, så de automatiske spam-bots bliver filtreret væk. Men ham gutten her havde oprettet en profil lige som alle andre. Det er det desværre lidt svært at gøre noget ved Cry

Lars Malmgren
            Deltager
              • Super Nova

Det er en sulten inder eller kineser, som “the bad guys” har outsourcet sit spam arbejde til.
              De får typisk et par $ om dagen…

Det er altså et “rigtigt” menneske og som Jeppe siger, det er ret svært at gøre noget ved…

jeppe
              Deltager
                • Super Giant

Lars Malmgren wrote: Det er en sulten inder eller kineser, som “the bad guys” har outsourcet sit spam arbejde til.

Ja, jeg sporede ham til at komme fra en server i Kina. Jeg har spærret adgangen for samtlige brugere af den server nu. Sådan bare for en sikkerheds skyld …

waltere
                  • Asteroid

Lars Malmgren wrote: Det er en sulten inder eller kineser, som “the bad guys” har outsourcet sit spam arbejde til.
                  De får typisk et par $ om dagen…

Det er altså et “rigtigt” menneske og som Jeppe siger, det er ret svært at gøre noget ved…

kan man få ett par dollar om dagen för att göra detta ?? – hvor anmelder jeg meg ? Big%20smile

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Spam' er lukket for nye svar.